ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Έκθεση WebWorldExpo 2011

Το ζήτημα δεν είναι ότι πρόκειται για εμπορική έκθεση - υπάρχουν πολλές
ουσιαστικά εμπορικές εκθέσεις που θα μπορούσαμε να προβληθούμε. Το ζήτημα
είναι ο συγκεκριμένος χαρακτήρας της. Και το κοινό θα είναι εκεί επειδή έχει
συγκεκριμένο πράγμα στο μυαλό του. Δεν μιλάμε για εταιρείες ή κοινό που
απλώς είναι αδιάφοροι - αλλά για ένα κοινό που ενδιαφέρεται για πράγματα εκ
διαμέτρου αντίθετα και κατά καιρούς συγκρούονται με τους σκοπούς της
Βικιπαίδειας. Αυτός που θα βρίσκεται εκεί για να βρει τρόπους για το πως θα
προωθήσει την εταιρεία του, τον οργανισμό του, τον εαυτό του ή πως να το
κάνει για λογαριασμό άλλων, είναι πολύ πιθανότερο να ενδιαφερθεί για το πως
να χρησιμοποιήσει την Βικιπαίδεια ως όχημα για να το κάνει παρά να αποδεχτεί
ότι αυτό ακριβώς είναι που δεν πρέπει να κάνει. Ακόμη και αν του το πεις
ξεκάθαρα, απλώς θα ψάξει τρόπο για να το κάνει χωρίς να ανιχνευθεί. Κάθε
μέρα το βλέπουμε αυτό. Δεν χρειάζεται να το ενισχύσουμε.

Η ιδέα για τους Ράδιο Αρβύλα είναι αρκετά καλή, αρκεί βέβαια να το θέλουν οι
ίδιοι. Ας το συζητήσουμε.

Κωνσταντίνος Σταμπουλής
geraki [ at ] geraki [ dot ] gr
http://www.geraki.gr