ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σχετικά με τον εμπλουτισμό της Wikipedia

 Αγαπητοί φίλοι,

Η ανάρτηση στην εγκυκλοπαίδεια Wikipedia άρθρων μου σχετικών με την έρευνα μου στην αντιύλη, τους  μετεωρίτες αντιύλης και τους σφαιρικούς κεραυνούς περιλάμβανε και την περίπτωση του Άστρου της Βηθλεέμ. Η δική μου ερμηνεία, η οποία αποτελεί την πιο πλήρη επιστημονική εξήγηση προκάλεσε την αντίδραση ορισμένων οι οποίοι αφαιρούσαν την αντίστοιχη περικοπή αφήνοντας όμως απίθανες ερμηνείες ακόμη και αστρολογικές. Κατόπιν αυτού αφαιρέθηκαν με πρωτοβουλία μου όλες οι σχετικές με την επιστημονική μου συνεισφορά αναφορές.
 Μπορείτε εν τούτοις να τα βρείτε πατώντας το View History. Θα πρέπει  εν τούτοις να σημειώσω ότι σε σχετική συνεννόηση μεταξύ τους μέσω του  talk χαρακτήρισαν την συνεισφορά μου ως valuable contributor στην Wikipedia και νομίζω ότι έχω την δυνατότητα για περαιτέρω βελτίωση λημμάτων. Δυστυχώς, παρά το ότι φάνηκαν μετανοιωμένοι και σημείωναν πότε και αν επιστρέψω, δεν έχω χρόνο για χάσιμο και η έρευνα μου πέραν των ιερών συμβόλων, όπως είναι το αστέρι της Βηθλεέμ, αποσκοπεί και στην αποτροπή μεγάλων καταστροφών οι οποίες με βεβαιότητα θα συμβούν.
 Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι.

Φιλικά

Φίλιππος

Philip M. Papaelias
ex-Assistant Professor
High Energy Astrophysics and Cosmology
Department of Astrophysics, Astronomy and Mechanics
School of Physics
National University of Athens
Panepistimiopolis
Zographos 157 84
Athens
Greece

 phone :
Office phone : +30 210 7276857
Mobile phone : 6939598448
Skype username: fpapael
email : papaelias2002 [ at ] yahoo [ dot ] com
http://phil.antimatter.googlepages.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Antimatter_comet