ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: RE

Καλό σας απόγευμα και από εμένα. Και στα δικά μου εισερχόμενα έρχονται αυτά
τα μηνύματα και δεν ξέρω για ποιον λόγο. Πάντως το περίεργο είναι ότι και
τα μαι λ του κυρίου Ηλία έχουν έρθει αλλά και η απάντηση που δίνετε εσείς,
έχει έρθει στη δική μου διεύθυνση. Θα ενημερώσω τον διαχειριστή, Ίσως εκεί
έχει γίνει κάποιο λάθος.

Στις 23 Αυγούστου 2014 - 8:04 μ.μ., ο χρήστης Iliana Danili <
ilianadani [ at ] hotmail [ dot ] com> έγραψε: