ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Μηπως υπαρχει προβλημα με το ταχυδρομειο σας?

Ευχαριστώ πολύ για την ειδοποίηση.

ANASTASIA DIMITRIS VALAHAS <al [ dot ] capone [ dot ] dog [ at ] gmail [ dot ] com>
Sent by: mycontent-bounces [ at ] ellak [ dot ] gr
24/08/2014 05:21 μμ
Please respond to
Προωθούμε το ανοικτό Ελληνικό περιεχόμενο       <mycontent [ at ] ellak [ dot ] gr>

Προωθούμε το ανοικτό Ελληνικό περιεχόμενο <mycontent [ at ] ellak [ dot ] gr>
cc

Subject
[mycontent] Μηπως υπαρχει προβλημα με το ταχυδρομειο σας?

Εδώ και 3 μερες λαμβάνω μαιλ απο διάφορα άτομα που γράφουν διάφορα
πράγματα που δεν έχω καμία σχέση μαζί τους. Σας ενημερώνω ώστε να δείτε τι
συμβαίνει και γιατι. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι οτι έλαβα μαιλ από
κάποια κυρία που απαντούσε σε κάποιο μαιλ που και αυτή έλαβε κατά λάθος
από οτι κατάλαβα
.Ερχονται σε αυτη την μορφη.

phil pap papaelias2002 [ at ] yahoo [ dot ] com μέσω ellak.gr και απο καποια αλλα
ονοματα.

Αν θελετε κατι ακομα το τηλεφωνο μου ειναι 6950559212.

--
Δικος σας
*Βαλαχας δημητρης*