ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Μηπως υπαρχει προβλημα με το ταχυδρομειο σας?

Καλησπέρα σας,

Επικοινωνώ μαζί σας εκ μερους της ΕΕΛ/ΛΑΚ. Σας ζητάμε συγνώμη, προφανώς
είχατε συμπεριληφθεί στην λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου mycontent [ at ] ellak [ dot ] gr
για την ενημέρωση του Ανοιχτού Περιεχομένου στο πλαίσιο της συνεργασίας που
είχαμε μέσω της wikipedia. Σας απεγγράψαμε.
Η ΕΕΛ/ΛΑΚ συνεχίζει να προωθεί τη χρήση και τον εμπλουτισμό της wikipedia.
Στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ενημέρωση του Ανοιχτού
Περιεχομένου (mycontent [ at ] ellak [ dot ] gr <mycontent [ at ] ellak [ dot ] gr>) εγγράφεται και
απεγγράφεται οποιοσδήποτε εθελοντικά.

Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και πληροφορία,
Με εκτίμηση,
--
Βιβή Πετσιώτη
ΕΕΛ/ΛΑΚ

Στις 31 Αυγούστου 2014 - 11:30 μ.μ., ο χρήστης Mina Theofilatou <
theoth [ at ] otenet [ dot ] gr> έγραψε: