ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [l10n-dev] Announce: 100,000 CDs with OpenOffice

  • Subject: Re: [l10n-dev] Announce: 100,000 CDs with OpenOffice
  • From: Simos Xenitellis <simos74 [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: 27 Nov 2002 03:40:35 +0000
Koitwntas to ISO arxeio pou prosefere to Jesus Corrius apo to CD pou
dieneiman, fanike oti ekanan arketa kali douleia.

Prwta apo ola, liga logia gia tin SoftCatala, tin etairia pisw apo tin
opoia sygkentrwnetai i metafrastiki prospa8eia. Ta parakatw einai apo
meriki metafrasi tvn selidwn tou diktiakou topou www.softcatala.org.

Prwta apo ola, i SoftCatala (http://www.softcatala.org/)
einai mia mi kerdoskopiki etairia tis perioxis tis Catalunia me meli
panepistimia, topikes trapezes, tin topiki autodioikisi, topikes
epixeiriseis kai allous organismous poy skopo exei ti xrisi tis topikis
glwssas stis nees texnologies.
Jekinise to 1997 kai to prwto ergo tous itan i metafrasi tou Netscape 4
pou gnwrise megala pososta xrisis akoma kai otan o Internet Explorer
eixe edraiw8ei anti tou Netscape Navigator.
(http://www.softcatala.org/quisom.htm)

Stous skopous tis SoftCatala symperilambanontai:
1) Organwsi kai metafrasi sti topiki glwssa epilegmenwn proiontwn
logismikou.
2) Dimiourgia tis ypodomis (glwssologikis, lejiko orwn, ktl) gia tin
ypoboithisi tvn metafrasevn.
3) Dimiourgia diktiakou kombou gia epimoikwnia metajy xristvn tou
logismikou poy exei metafrastei.
(http://www.softcatala.org/quisom.htm)

H SoftCatala den ejartatai apo tin topiki kybernisi tis Catalunia.
H douleia pou parexetai einai me bash thn e8elontiki sinisfora.

Yparxoun merika slides sta agglika gia ti douleia tous:
http://www.softcatala.org/projectes/presentacions/intro/intro.html

Gia ta periexomena tou CD twra.

Gia tous xristes Windows eftiajan ena programma egkatastasis pou
ekteleitai me 'AUTORUN'. Den ektelesa to programma gia na dw ti
emfanizei.

./AUTORUN.INF
	[autorun]
	OPEN=Programari.exe

./cdintro.exe
	Boithitiko programma eisagwgis?

./html
./html/distro.html
./html/guia
./html/guia/guia.html
./html/guia/majus1.png
./html/guia/majus2.png
./html/guia/majus3.png
./html/guia/majus4.png
./html/guia/ord_usu1.png
./html/guia/ord_usu2.png
./html/guia/usu_ord.png
./html/links.html
./html/linux
./html/linux/GNU_Linux.html
./html/linux/install.htm
./html/linux/mandrake.jpg
./html/recull.html
	Merikes genikes selides se HTML.

./linux
./linux/ispell
./linux/ispell/catalan.hash
./linux/ispell/catalan_i.aff
./linux/ispell/catalan_i.dic
./linux/ispell/instruccions.txt
	To 'ispell' kai sintomo arxeio me odigies egkatastasis.
	Gia ta ellinika, http://ispell.source.gr/, apo ti douleia tou
	Evripidi Papakwsta.

./linux/mozilla
./linux/mozilla/catala.xpi
./linux/mozilla/instruccions.txt
	Exoun to .xpi tis glwssas. Stis odigies anaferoun oti arkei 	kapoios na
fortosei to .xpi me 'Open File' kai oi metafraseis
	8a egkatasta8oun.

./linux/openoffice
./linux/openoffice/oo-ca-101.tar.bz2
	Asfalws apaiteitai xeirwnaktiki egkatastasi.

./mac
./mac/navegador4.6.inst.hqx
	Gia MacOS yparxei o Netscape Navigator 4.6.

./programari.exe
	To programma ekgatastasis.

./solaris
./solaris/oo-ca-101-solaris.tar
	Gia Solaris (ekdosi?) yparxei to antistoixo arxeio. Ekanan
	ena sfalma kai to arxeio einai simpiesmeno enw pareleipsan tin
	epektasi .gz.

./windows
./windows/abiword
./windows/abiword/setup_abiword.exe
	O epejergastis keimenou Abiword (http://www.abisource.com/).
	Diati8etai gia Windows, GNU/Linux, OS/X ktl.
	Exei metafrastei sta ellinika (minimata graf. periballontos)
	apo to Niko Niktari (niktarin [ at ] yahoo [ dot ] com).
	Einai pio elafri programma apo to OpenOffice.org Writer.

./windows/eines
./windows/eines/j2re-1_4_0_01-windows-i586-i.exe
./windows/eines/lftp13
./windows/eines/lftp13/README.TXT
./windows/eines/lftp13/SETUP.DAT
./windows/eines/lftp13/SETUP.EXE
./windows/eines/lftp13/SETUP.INI
./windows/eines/lftp13/SETUP.RAR
./windows/eines/lftp13/SETUP.UNI
./windows/eines/lftp13/UNRAR.DLL
	Programma FTP gia Windows.

./windows/eines/setup-opera.exe
	Periigitis Diktyakou Istou (WWW browser) Opera (www.opera.no)
	Einai dinato na analabei kapoios e8elontis na metafrasei
	to programma Opera. Apo tin etairia einai arketa dialaktikoi
	na ana8esoun tis epimerous metafraseis.
	Diati8etai gia Windows, Linux, ktl.

./windows/eines/webcopier21_ca.exe
	Programma Windows pou o programmatistis einai dialaktikos
	na epitrepsei ti metafrasi.
	Yparxei merika tetoia programmata se Windows pou e8elontes exoun
	kanei ti metafrasi sta ellinika, gia paradeigma to WinAmp, to 	FlexMpeg
ktl.

./windows/eines/wrar29ca.exe
	Omoiws.

./windows/gimp
./windows/gimp/gimp-1.2.4-ca.exe
	Ekdosi tou programmatos epejergasias eikonas GIMP
	(http://www.gimp.org/) gia Windows.
	Sta ellinika einai metafrasmeno merikws apo tous
	Bassili Giannakopoulo kai emena. Statistika tis metafrasis
	sto
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.0-fifth-toe/el.html
	To gimp diati8ete gia GNU/Linux, Windows kai alles platformes.
	Gia Windows, yparxei i selida
	http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32/
	To programma egkatastasis gia Windows diati8etai me tin meriki
	elliniki metafrasi. 8a itan kalo na oloklirw8ei i metafrasi.

./windows/navegador
./windows/navegador/navegador7.exe
	Prepei na einai to Netscape 7.

./windows/oo
	Se aposympiesmeni morfi ta arxeia egkatastasis gia Windows.
	Pistevw oti to programma epidijis tou CD kalei to programma
	egkatastasis tou OpenOffice gia tin oloklirvsi tis egkatastasis.

simos

Την Τρι, 26-11-2002 στις 17:35, ο/η Jesús Corrius έγραψε:

> Hi Simos,
>

> > Hola Jesus,
> >
> > I am a member of the Greek i18n team and I would like to ask some
> > questions about the CD structure of your OpenOFfice distribution.
> >
> > Is the CD structure something simple like
> >
> > \Windows\oofice-1.0.1.exe
> > \Linux\oofice-1.0.1.sh
> > \Solaris\oofice-1.0.1.sh
> >
> > or does it have a more attractive interface?
> > Alternatively, if you could give me a URL of an ISO image of the CD
> > available online, I'll be able to find out.
> >
> > We would like to duplicate the effort as the Greek localisation of OO is
> > getting increasingly better.
>

> The final iso image of the CD is avaiable here:
>
> ftp://beta.softcatala.org/pub/avui/master-final.zip
>

> > In addition, if you could give me any URLs that show the reaction of the
> > people toward the distribution would be good. URLs en Catalan o
> > Castellano should be sufficient.
>

> The reaction, as far as you know, is very positive. But it is difficult
> to find URLs about that. Most opinions are from chats, emails, etc.
> (even TV and Radio) but not web forums.
>

> > I have seen your work at www.softcatala.org and you deserve a very warm
> > applause.
>

> Thank you very much.