ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: Re: OpenOffice 1.0.2 elliniki kataskevi (build)

Η προσπάθεια που κάνουν τα παιδιά της Interzone είναι
πραγματικά πολύ καλή.

Αν και ήδη το εγκατέστησα το OO.org σε κάποιο PC, θα
ήθελα να το εγκαταστήσω σε όλα τα μηχανήματα του
σχολείου στο οποίο εργάζομαι (1ο ΤΕΕ Παραμυθιάς
Θεσπρωτίας). Πρόκειται για 23 σύγχρονα PC με
εγκατεστημένα τα Win2000 και SuSE Linux 8.0 στα οποία
εργάζονται καθημερινά περί τους 150 μαθητές. Η
παρουσία του και στα δύο λειτουργικά συστήματα θα
δώσει νέα δυναμική στην άποψή τους περί των εφαρμογών
γραφείου. Όπως ακριβώς  και ο ελληνικός Mozzila(ς).

Μάλλον θα πρέπει να περιμένω ακόμη μια εβδομάδα για να
αγοράσει το σχολείο κάποια IZ CD της Interzone με την
τελευταία έκδοση του OO.org . Βλέπετε έχει
μεταφρασμένα αρκετά πρότυπα και συμπεριλαμβάνονται
αρκετές γραμματοσειρές που πιστεύω θα είναι δέλεαρ για
τους "μικρούς εξερευνητές" στη χρησιμοποίησή του. Από
την άλλη πλευρά, δύο οπτικοί δίσκοι με κόστος λιγότερο
από ένα μελάνι εκτυπωτή που σε ένα σχολείο
καταναλώνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα, δεν έχουν
και τόσο σημαντικό κόστος. Εξ' άλλου και οι
προγραμματιστές πρέπει να τραφούν και αυτοί...

Τα όποια προβλήματα θα παρατηρηθούν κατά τη χρήση του
λογισμικού σχετικά με τα ελληνικά, θα αναφερθούν και
θα είναι κέρδος για όλους μας.

Κάποια στιγμή θα σας πω για τις πρώτες μου προσπάθειες
 να εντάξω την χρήση λειτουργικών συστημάτων και
εφαρμογών ανοιχτού κώδικα στην εκπαιδευτική
διαδικασία. Ο προσανατολισμός δεν είναι μόνο στην
εκμάθηση της λειτουργίας τους, αλλά και στην
δημιουργική - παραγωγική - καθημερινή χρησιμοποίησή
τους.

Γιάννης Παΐλας

 --- Kostas Koumantaros <kkoum [ at ] grnet [ dot ] gr> έγραψε: > H
Interzone kanei mia poly symantiki douleia me ton