ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

translating licenses

Panayotis Pakos wrote [edited]:
> P.S. Kai kati asxeto (?) Edw kai ena xrono peripou, yparxei
> metafrasmenh h adeia dhmosias xrhshs GNU sta ellHnika. Exei yparksei
> endiaferon na te8ei ypopsH kapoiou nomikou antiproswpou, etsi wste h
> Adeia na sunodevei episHmws pleon tis ellHnikes dianomes proiontwn GPL?

Exw dwsei ta antistoixa keimena (GPL, LGPL, FDL) se 2 dikhgoroys
poy asxoloyntai me themata pneymatikhs idiokthsias,
kai toys exw zhthsei metafraseis apo tis agglikes,
oso kalytera kai swstotera mporoyn.

A, toys exw zhthsei kai genika epekshghmatika keimena
gia copyright/license/trademark/patent/...

Den mporw na pw pote tha ta exoyn etoima (o,ti bgaloyn), bebaia.

Sxetikh paraklhsh:
Mhpws mporei kaneis poy exei Ellhnika Microsoft Windows
na moy steilei to License poy exoyn ?  Sta agglika Windows,
to End User License Agreement brisketai egkatesthmeno
sto \Windows\System32\EULA.txt -- elpizw oti ta Ellhnika
tha exoyn kapoia ellhnikh ekdosh kapoy.
H apostolh as ginei off-list, fysika.
Eyxaristw ek twn proterwn.

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων