ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: legal basics on open source]

Kostas Koumantaros wrote [edited]:
> (alla opos isxyoun stin ellada)

O dikhgoros moy eipe oti tha to exei etoimo prin tis 25/3.

> Copyright applies to expressive content, it is worldwide, no formality is
> needed !
> e.g if you publish your work in country X, it is automatically protected as
> far copyright goes in country Y.

Prosoxh: "no formality" alla kai "publish".
An grapseis kati (mythistorhma) alla to fylakseis sto syrtari soy,
ti isxyei ?  (Profanws egw to egrapsa, alla...)
[milaw fysika kai gia thn periptwsh poy grafeis kwdika
kai ton exeis mono sta dika soy mhxanhmata]
To na to bgalw sto web einai "publish" ?  To na to steilw sta news ?
To na to steilw mono se filoys ?  Mono ston eayto moy ?
Kai pws apodeiknyetai h hmeromhnia ?

To "kolpo" gia na apodeiknyeis kai hmeromhnia syggrafhs
htan (palia) na to taxydromhseis ston eayto soy,
kai na krathseis ton *kleisto* fakelo me sfragida taxydromeioy.
An kapoios ekane challenge (egw to egrapsa prwtos),
sto dikasthrio anoigotan o fakelos kai apodeiknyotan o isxyrismos soy
(to taxydromeio epaize rolo Trusted Third Party se PKI terms :-).
Den kserw an isxyei akoma (an kai de blepw giati oxi).

> A copyright notice helps, as does registering with the Library of Congress
> (USA);
> How is it in Greece?

To antistoixo einai h Ethnikh Bibliothhkh.
Ekei mporeis na pas na katatheseis to mythistorhma soy.
Yparxei fysika ki o OBI (den kserw poia xeirizetai o kathenas).

Ta ypoloipa apo toys epaggelmaties.
--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων