ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόταση για εξελληνισμένοdemo CD Linux

Kalispera,

Prin kairo eixa kanei sxetiki protasi me vasi to knoppix.
Tin proigoumeni evdomada epesa pano se ena arthro
pou perigrafei pos mporeis na
kopseis kai na rapseis to knoppix
sta metra sou.Sas paratheto to link kai eksigoume

http://www.tldp.org/LDP/LG/current/sunil.html

H oli idea eine apli afou to knoppix vasizetai se Debian.
i)Antigrafi to image apo to cd sto disko mas.
ii)kanoume chroot sto neo filesystem hierarchy pou dimiourgeite ston
disko mas
iii)to epeksergazomaste san mia opoiadipote egatastasi debian
me xrisi apt-get kai dpkg.

iparxei etsi i dinatotita na prosthesoume kai na afairesoume
paketa deb kata voulisi!O tipos sto arthro katafernei na exei prosvasi
sto diktio apo to to chrooted filesystem kai etsi pairnei ola ta arxei poy
thelei apeftheias apo ta mirrors tou debian.

Monos periorismos isos tha eine na mi ksefigoume ta oria tou image
oste na xoraei meta pali sto cd.Kati pou theoro oti eine efikto afou tha
mporousame na afairesoume arketes efarmoges poy den tha itan
xrisimes se ena meso xristi pou erxete se proti epafi me linux.

Sinopsizontas , mporoume na diagrapsoume osa paketa de mas xreiazonte
kai na ipokatastisoume ta ipoloipa me ta antistoixa ekselinismena.An
sintonistoume pistevo oti sintoma tha exoume olokiromeno apotelesma.
Mi ksexname poso efkolo eine na diaxeiristeis paketa me to apt-get.
Prosfata ekana upgrade apo kde 2.2 se 3.1 me mia mono entoli
kai de xreiastika pano apo 10' gia na exo pliri elliniki ipostiriksi.

Mporoume na dimiourgisoume mia akoma omada ergasias kai na exoume
sintoma kati na parousiasoume.

Xairetismoi
Pantelis