ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: [Fs-oss] ενδιαφέρον για συγγραφή βιβλίου

  • Subject: Re: Re: [Fs-oss] ενδιαφέρον για συγγραφή βιβλίου
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 2 May 2003 18:01:17 +0300
On Tuesday 29 April 2003 01:46, Dimitris Korbetis wrote:
> xronia polla se olous!
>
> Poly kalo san idea! kai h vathmologia einai poly sosti kata ti gnomi
> mou, elaxista apo ta 4 isos tha mporousan na einai kai 3 opos px
> ploigisi sto shell kai entoli man
>
> Symfono sto oti oi enotites me arithmo 4 einai arketa shmantikes kai den
> tha eprepe na afairethoun. Tha mporousan loipon kapoies apo aftes na
> einai pio mikres se megethos h  na ginei mia syntomi anafora (opos kai
> esy proteineis se polles apo aytes) kai na parapempontai aftoi poy
> endiaferontai na mathoun perissotera stis antistoixes phges.

> [...]

Έχω κάνει αυτές τις μικρές αλλαγές και ξαναστέλνω τα προτεινόμενα περιεχόμενα.

Μια σημείωση, έχω ενδοιασμούς όσον αφορά το κεφάλαιο για τα KDE/GNOME. Σε
ποιο βαθμό θα πρέπει να γίνει αναφορά; Σε ποιο βαθμό θα φτάσουν οι οδηγοί
χρήσης για KDE/GNOME και πως θα μπορούσαν να συνδυαστούν αυτά τα δύο;

Φιλικά

Κώστας
				Κεφάλαια

1				1 - Εισαγωγή
1						Σχετικά με το Linux
2						Διανομές Linux
2						Debian
3						Εκδόσεις του Debian

1				2 - Πριν την εγκατάσταση
1						Αναγνώριστε το συστημά σας
2						Περιφερειακά και συμβατότητα
2						Hardware και Linux, διαφορές με Windows		(περαιτέρω ανάλυση)
4						Το Linux σε άλλες αρχιτεκτονικές (Μερικές πληροφορίες και links)

1				3 - Εγκατάσταση
1					Οργάνωση της εγκατάστασης
2						Εγκατάσταση παράλληλα με άλλα λειτουργικά συστήματα
1						Εγκατάσταση από δισκέτα ή CD
2						IDE ή SCSI;
3						Εγκατάσταση από δίκτυο
3							FTP, HTTP, NFS

1					Εγκατάσταση Βασικού συστήματος
2						Διαχωρισμός του δίσκου
2						Προετοιμασία δίσκου

1					Προχωρώντας την εγκατάσταση
1						Επιλογές
1						Ρύθμιση της ημερομηνίας και ώρας
1						Ρύθμιση χρηστών & κωδικών
1							Ρύθμιση του κωδικού του root
1							Δημιουργία ενός απλού χρήστη
1						Ρύθμιση κάρτας γραφικών
1						Ρύθμιση οθόνης
1						Ρύθμιση δικτύου
1						Ρύθμιση εκτυπωτή
1					Επιλογή λογισμικού
2						dselect, kpackage, stormpkg

1				4 - Μετά την εγκατάσταση
1					Εκκίνηση του συστήματος
1					Σύνδεση στο σύστημα
2						από γραφικό περιβάλλον
2						από κονσόλα
3					Διαχείριση χρηστών
2					Σβήσιμο
2						από γραφικό περιβάλλον
2						από κονσόλα
3					Εκκίνηση του γραφικού περιβάλλοντος
3					Σβήσιμο του γραφικού περιβάλλοντος

2				5 - Η επιφάνεια εργασίας και το σύστημα Χ11
2					Το σύστημα X11
3					Window Managers
3					Περιβάλλοντα Εργασίας
3						KDE
3						GNOME
3/4				Επιλέγοντας επιφάνεια εργασίας, KDE/GNOME/?

3				6 - Η δύναμη του UNIX,το Shell
3					Γιατί shell;
3					Εκκίνηση
3					Εντολές του shell
3						Δομή
3						Επιλογές
4						Patterns
3					Πλοήγηση στο shell
3						Αλλαγή τρέχοντος καταλόγου
3						Περιεχόμενα καταλόγου
3					Συντομεύσεις
3						Αυτόματη ολοκλήρωση εντολής με Tab
4						Αντιγραφή/επικόλληση κειμένου
3					Βοηθητικά εργαλεία
3						man

3				7 - Εμβαθύνοντας A', Το σύστημα αρχείων του Linux
4					Τύποι αρχείων
4						κανονικά αρχεία
4						soft links			(σύνδεση με Windows shortcuts)
5						hard links
4					Σημασία ονομάτων και καταλήξεων (τα βασικά)
4					Δομή αρχείων     (σύγκριση με Windows)
4						Κατάλογος root /
4						/etc			(απλή αναφορά)
4						/boot
4						/lib			(απλή αναφορά)
4						/var			(απλή αναφορά)
4						/usr			(απλή αναφορά)
4						/home	(απλή αναφορά)
4						/tmp		(απλή αναφορά)
4					Χρήστες και αρχεία
4						Ιδιοκτήτης και ομάδες
4						Πρόσβαση σε ένα αρχείο
4						Αλλάζοντας ιδιοκτήτη και πρόσβαση

3				8 - Συνηθισμένες λειτουργίες σε αρχεία και καταλόγους
4					Ψάχνοντας αρχεία
4						find
4						which
4						locate
4					Κοιτάζοντας τα περιεχόμενα ενός αρχείου
4						more or less
4					Συγκρίνοντας αρχεία
4						Απλή σύγκριση: εντολές cmp & comm
4					Ο επεξεργαστής κειμένου vi			(απλή αναφορά)

4				9 - Εμβαθύνοντας Β', Ειδικά συστήματα αρχείων
4					/dev
4					/proc
4					Άλλα συστήματα αρχείων
4						vfat
4						ntfs
4					Εντολές mount & umount

4				10 - Μαθαίνοντας το λειτουργικό σύστημα
4					Διαχείριση πόρων συστήματος
4						Μνήμη
4						Δίσκοι
4						Φόρτο επεξεργαστών
4						Δίκτυο
4					Διαχείριση διεργασιών
4						Τί είναι οι διεργασίες;
4						/proc και διεργασίες
4						Η εντολή top
4					Πληροφορίες συστήματος		(τα βασικά)

3				11 - Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση προγραμμάτων στο Debian
3					Το σύστημα ομαδοποίησης .deb του Debian
3						Εξαρτήσεις
3						Versions

3						Διαφορές από άλλα συστήματα
3							rpm
3					Eργαλεία εγκατάστασης
3						dpkg
3							Βασικές λειτουργίες
3						apt
3							Σκοπός
3							Χρήση
3							Γιατί όλοι το ζηλεύουν;
3						dselect
3							Ένα παρεξηγημένο εργαλείο
3						kpackage
3							Ενωποιημένος τρόπος διαχείρισης πακέτων μέσα από το KDE
3						stormpkg
3							Πώς ξεκίνησε
3							Χρήση

3				12 - Διαχείριση Συστήματος στο Debian
4					Διαχείριση χρηστών (advanced)
4					Διαχείριση εκτυπωτών
4						CUPS
4					Βασικές υπηρεσίες
4						FTP
4						Samba   (τα βασικά για επικοινωνία με Windows)
4						SSH
4						Telnet

4				13 - Παραμετροποίηση του συστήματος στο Debian
4					Διαχωρίζοντας τον σκληρό δίσκο
4						Partitions
4							cfdisk
4							Τα βασικά partitions
4							swap
4							boot & lilo

4					Ρυθμίζοντας τον Kernel του Linux		(απλή αναφορά και βασικές
                                                             πληροφορίες)

πλοήγηση μηνυμάτων