ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

debian CDs?

Ένα quickie.

Μόλις μου ήρθε μια ιδέα. Απ' ό,τι ξέρω δε φέρνει κανείς έστω και ανεπίσημα τα
Debian CDs στην Ελλάδα. Θα μπορούσε το ΕΔΕΤ να αναλάβει κάτι τέτοιο; Ή να
υποστηρίξει κάτι τέτοιο; Μου ζητάνε αρκετά συχνά τα CD του Debian και καθώς
εγώ κάνω συνεχώς network install, δεν τα χρειάστηκα ποτέ τα CD. Και
αναγκαστικά τους λέω για network install και φρικάρουν!
Εναλλακτικά, ξέρει κανείς κάποιον που να τα φέρνει, ώστε να δημιουργήσουμε
μια κίνηση, ώστε να τα βάλουμε (και γιατί όχι) σε μαγαζιά όπως ο Παπασωτηρίου;
Μια ιδέα ήταν, ίσως να μην είναι εφικτή, αλλά πριν την απορρίψω οφείλω να την
πω...

cheers