ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Hey SCO, sue me

Nikos Charonitakis wrote [edited]:
> http://www.petitiononline.com/scosueme/petition.html

Paraklhsh na mpainete ston kopo na grapsete 2-3 epekshghmatikes
grammes otan stelnete ena aplo link gia kapoy...

Ap'o,ti katalaba gia thn istoria:

H SCO mynhse thn IBM gia th symmetoxh ths teleytaias sto Linux.
To skeptiko paei ws ekshs:
- h sco einai o idiokthths olwn twn pneymatikwn dikaiwmatwn toy UNIX
- h ibm (opws h Sun, SGI, ...) eixan licensed to UNIX
- h sco htan h prwth (kai h monh?) poy asxolhthhke me unix se intel cpu
- h sco me thn ibm doylepsane mazi sto "project monterey",
  poy htan porting toy unix se 64-bit intel arxitektonikh
- h ibm phre texnognwsia apo ayto, thn opoia omws meta efarmose
  (kai th "dwrise") sto linux
Ws ek toytoy, h sco mynhei thn ibm gia ayto poy ekane,
poy einai kloph pneymatikhs idiokthsias.

H SCO stamathse na exei business me linux (na mhn poylaei
oyte linux oyte proionta gia linux) mexri thn ekbash ths dikhs.

A, kai h SCO egrapse ena gramma stoys xrhstes toy linux
oti "prosexte, to linux poy trexete exei paranoma dikia mas
pneymatikh idiokthsia mesa" (giati kapoioi th balane mesa).

Ayta.  [an kati einai lathos, as me diorthwsei kapoios]

De moy fainetai tipota parakseno h trello: an apodeixthei
oti pragmati egine kati tetoio, h ibm tha prepei na aposyrei
ta epimaxa kommatia apo to linux.  Ki h zwh synexizetai.

Twra, thn petition den thn katalaba:
leei sth SCO na me mynhsei.  Giati ?

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

απαντήσεις

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων