From: open-source-admin [ at ] grnet [ dot ] gr [mailto:open-source-admin [ at ] grnet [ dot ] gr]On
Behalf Of Filippos Papadopoulos
Sent: Tuesday, May 20, 2003 4:03 PM
To: open-source [ at ] grnet [ dot ] gr
Subject: Θερμή Παράκληση

Καλησπέρα σας.

Θα παρακαλούσα εαν είναι εφικτό να γράφετε τα email σας με ελληνικούς
χαρακτήρες. Και μην μου πείτε ότι θα υπάρχουν προβλήματα συμβατότητας
διότι δύσκολα θα το πιστέψω. Τόσο καιρό γινόταν προσπάθεια να γράφουμε
Ελληνικά στο Linux και σε άλλα Unix και τώρα που η υποστήριξη είναι πάρα
πολύ καλή γράφουμε ακόμη Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες... Δεν είναι
λίγο χαζό;

Σας ευχαριστώ.