ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Debian guide so far...

Είναι σε OO format, και δεν έχω τελειώσει το κεφ. 9. Επίσης τα κεφ. 7 και 8
δεν τα έχω προσθέσει ακόμη γιατί έψαχνα περισσότερο υλικό.
Γενικά είμαι on schedule και πιστεύω ότι θα έχω τελειώσει μέχρι το τέλος του
μήνα. Formating δεν έχω βάλει ακόμη πέρα από κάποιους πίνακες.
Όσον αφορά τα σχόλια, που ίσως να υπάρχουν, παρακαλώ στείλτε τα
υπογραμμισμένα ή με αλλαγμένο background πάνω στο ίδιο το κείμενο, αλλιώς δεν
θα μπορώ να κάνω τη σύγκριση.

Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά αυτή η περίοδος είναι φοβερά πιεστική
και ο χρόνος μου στο internet περιορισμένος.

--
Konstantinos Margaritis
Consultant - IT Services