ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Live-cd

Καταρχας συγχαρητηρια για την προσπαθεια και για τον κόπο.
Απλώς ήθελα να τονίσω οτι ήδη υπάρχει ελληνικό Live CD του SuSE Linux
8.2(για τις υπόλοιπες διανομές ειλικρινα δεν το έχω ψάξει).Οπότε απλώς
αν χρειάζεται ένα ελληνικό Live CD ίσως να μην είναι απαραίτητο να
ξαναφτιαχτεί ένα ακόμα από την αρχή.

Ευχαριστώ.