ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Λίστα διαθέσιμων γραμματοσειγραμματοσειρών

  • Subject: Re: Λίστα διαθέσιμων γραμματοσειγραμματοσειρών
  • From: ZORBADELOS KONSTANTINOS <kzorba [ at ] otenet [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 21 Jul 2003 11:17:45 +0300
At Sun, 20 Jul 2003 10:48:11 +0300,
Alexios Zavras wrote:

Einai alitheia oti apo ayto to mail elava poly xrisimes
gnoseis. Kyrioteri i yparksi tis eleytheris Gentium tin opoia tha
dokimaso sto Gnome mou alla kai to pou paei i texnologia ton fonts. Se
eyxaristo gia to xrono pou dietheses gia ti
syggrafi toy mail. Gi ayto loipon min koliseis pote an thes na to
"ksanakaneis".
Oso gia tin ypodomi pou den yparxei sto linux emeis giati eimaste edo?
Kati teleytaio: ti ginetai me ta eleythera fonts pou ftiaxtikan apo ti
synergasia tis bitstream kai tou Gnome foundation? Ypostirizoun
Ellinika kai ensomatonoun texnologies pou perigrafeis?