ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re:

Γεια και χαρά,

Νομίζω οτι τόσο στον τίτλο όσο και στο κείμενο θα πρέπει να
αναφέρεται ξεκάθαρα οτι οι οδηγοί είναι στα ελληνικά. Το ίδιο
και για την προαναγγελία των άλλων οδηγών. Βέβαια είναι πολύ
φυσικό να ξέφυγε από τον Κων/νο επειδή για μας είναι ήδη γνωστό
και επίσης είναι φυσικό να αναμένουμε οτι η ανακοίνωση θα
αναφέρεται σε οδηγούς για τη μητρική μας γλώσσα :-)

Ομως σε άλλους το κείμενο όπως είναι* δίνει την εντύπωση ότι
πρόκειται για οδηγούς στην αγγλική (που είναι η κύρια κοινά
χρησιμοποιούμενη γλώσσα σε τέτοιες περιπτώσεις) αφού δεν
αναφέρεται ρητά η χρησιμοποιούμενη γλώσσα.

Φιλικά,

Βαγγέλης

[*] Είναι χαρακτηριστικό οτι η λέξη "greek" (ή "hellenic",
    οτι προτιμάτε) δεν εμφανίζεται πουθενά στο κείμενο.

Konstantinos Margaritis wrote:

> Πρόταση για την ανακοίνωση στα αγγλικά. Καλό δεκαπενταύγουστο!
>
> Open Source Debian GNU/Linux Guide
>
> GRNET is pleased to announce the release of an Open Source Guide about
> Debian GNU/Linux, one of the most respected Linux distributions. The guide
> deals with most of the aspects of installing version 3.0 (codenamed 'woody')
> of Debian and many aspects of everyday use and administration. It has been
> released under the Free Documentation License (FDL) and is available in many
> popular document formats, like OpenOffice, MS Word, PDF, Postscript, HTML,
> [...]

πλοήγηση μηνυμάτων