ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ανακοίνωση Debian Guide στο www.ellak.gr (wiki)

  • Subject: Ανακοίνωση Debian Guide στο www.ellak.gr (wiki)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 26 Aug 2003 22:36:20 +0300
Καλησπέρα,
  Πήρα το θάρρος και έφτιαξα κάποιες απλές σελίδες στο wiki του
www.ellak.gr, φτιάχνοντας μια πρόχειρη σελίδα και για τους 3 οδηγούς
στη διεύθυνση:

http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=phpWiki&file=index

Από εκεί κάποιος μπορεί να δεί - ή μάλλον θα πρέπει να μπορεί να δεί-
ένα γενικό κείμενο για τους οδηγούς, και πιθανώς για το ΕΛΛΑΚ και να
μεταβεί στις αντίστοιχες σελίδες για τον κάθε οδηγό.
Προς το παρόν έχω ανεβάσει μόνο την αγγλική σελίδα της ανακοίνωσης
για τον οδηγό του Debian, αλλά θα έχω σύντομα έτοιμη και την
αντίστοιχη ελληνική. Το URL της ανακοίνωσης είναι:

http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=phpWiki&file=index&pagename=DebianGuideEn

ΥΓ. Έχω την εντύπωση ότι θα φτιαχτεί μια γενική ανακοίνωση και για
τους τρείς οδηγούς και γι' αυτό έχω αφήσει κενό το κείμενο στην κύρια
σελίδα των οδηγών.

ΥΓ2. Το encoding που χρησιμοποιώ είναι το UTF-8. Από ότι βλέπω στις
σελίδες είναι δηλωμένο το ISO-8859-7. Στο Konqueror εμφανίζεται σωστά
το κείμενο, αλλά μάλλον θα δημιουργηθεί πρόβλημα σε άλλους browsers.
Υπάρχει δυνατότητα επιλογής του encoding κατά την εισαγωγή κειμένου
στο wiki?

--
Konstantinos Margaritis
Consultant - IT Services