Date: Sun, 24 Aug 2003 02:37:36 +0300 (EEST)
From: Dimitris Glezos <dimitris [ at ] glezos [ dot ] com>
To: hellug [ at ] lists [ dot ] hellug [ dot ] gr
Cc: cylug-main [ at ] cylug [ dot ] org
Subject: help needed

Γεια χαρά.

Όπως λέει και το mail που σας έκανε forward ο Μιχάλης Ιατρού θα είμαστε
στις Βρυξέλλες από την Δευτέρα μέχρι και την Παρασκευή για το θέμα των
software patents [1].

Για να το θέσω εντελώς straightforward:

** Xρειαζόμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο backup γίνεται. **

Σε 7 μέρες πρόκειται να ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Αυτό που χρειαζόμαστε
είναι να έχουμε κάτι να δείξουμε στους Ευρωβουλευτές που να δείχνει πως
υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια για τα software patents ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (και Κύπρο
αν είναι δυνατόν).

Μερικά από τα πράγματα που θα θέλαμε να έχουμε μαζί μας στις συναντήσεις:

- Ένα άρθρο/στήλη σε κάποιες εφημερίδες που να εξηγεί τα αρνητικά των
swpats και να τονίζει την δυσαρέσκεια του κόσμου θα ήταν ιδανικό. Μπορείτε
να βρείτε κάποιες πληροφορίες στα ελληνικά στο http://epatents.cylug.org

- Επίσης κάποια άρθρα/posts/threads σε σελίδες όπως το linux.gr, αλλά και
σε γενικότερους χώρους όπως insomnia/unwired/X-πολυσύχναστο-site, mailing
lists πανεπιστημίων κλπ.

- Κάποιες ιστοσελίδες όπως το http://www.ffii.org έχουν βάλει μια
ανακοίνωση στην αρχική τους σελίδα που δηλώνει πως ο κόμβος είναι
*κλειστός* σε ένδειξη διαμαρτυρίας (ο ιστοχώρος είναι . Αν μπορεί να γίνει
αυτό στις 27/8 σε όσο το δυνατόν περισσότερα sites θα βοηθήσει πολύ [2].
Μέχρι τώρα 300 sites έχουν δηλώσει έτσι την δυσαρέσκεια τους [3].

Μέχρι τώρα, δεν έχουμε σχεδόν τίποτα να τους δείξουμε πως η Ελλάδα δεν
συμφωνεί. Γι'αυτό, ότι μπορεί να κάνει ο καθένας μας (ή ο ΧΨΖ γνωστός του)
θα κάνουν καλό. Επίσης στο [4] μπορείτε να βρείτε και άλλα πράγματα που
μπορείτε να κάνετε.

Παρακαλώ όσοι είναι να κάνετε κάτι, κάντε το όσο πιο γρήγορα γίνεται (η
1/9 είναι σε 1 βδομάδα). Στείλτε μου ένα email στο dimitris [ at ] glezos [ dot ] com για
να το συμπεριλάβουμε σε αυτά που θα δείξουμε στους Ευρωβουλευτές (αυτό
έχει σημασία!).

Δυο άτομα δεν μπορούν να κάνουν και πολλά.

Χίλια όμως μπορούνε.

[1] http://epatents.cylug.org
[2] http://swpat.ffii.org/group/demo/index.en.html
[3] http://wiki.ael.be/index.php/OnlineDemoPartnersWebsites
[4] http://epatents.cylug.org/contribute.php

--
Dimitris Glezos
http://dimitris.glezos.com/

End of forward message

   Kalhmera,

 pisteyw oti to thema me ta e-patents einai arketa shmantiko
kai endiaferei oloys. (poso malista to GRNeT poy prowthei thn
epektash toy open-source).
  Proteinw na enisxysoyme thn prospatheia ayth me to na baloyme
sthn prwth selida toy EDET (kai sigoyra toy open-source.gr kai ellak.gr) to logotypo enantia sthn prowthhsh toy nomoy aytoy
sthn EU, apo ayrio (27/08) ws kai 01/09. Kserw oti to stelnw
me ena sort notice, alla pisteyw oti an einai mesa se 1-2 meres
mporei na ginei kai ayto!

   Filika,
 Aristotelis

P.S> An to exei proteinei hdh kapoios allos zhtw sygnwmh gia thn
epanalhpsh, mias kai twra exw arxisei na kanw keep up me emails!