ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Announce: Fedora Core 0.94 (Beta3 ekdosi tou Red Hat Linux)

Στις Παρ 26 Σεπ 2003 16:35, ο/η Nikos Charonitakis έγραψε:

erissotera gia afto.

> 1) Δεν υπάρχουν Ελληνικές Γραμματοσειρές στη διανομή, εκτός κάποιες
> bitmap του XFree86.

Στο debian υπάρχουν ήδη ελληνικές γραμματοσειρές και μάλιστα τόσο για το
μονοτονικό όσο και για το πολυτονικό.
Hint: freefont

> 2) Υπάρχει πρόβλημα στην κονσόλα (εξ ορισμού για ελληνικό locale
> επιλέγεται η γραμματοσειρά  SYSFONT="latarcyrheb-sun16" η οποία δεν
> περιέχει ελληνικούς χαρακτήρες).
> Υπάρχουν βέβαια στην διανομή Ελληνικές γραμματοσειρές για κονσόλα, δεν
> ξέρω όμως κατά πόσο λειτουργούν σωστά...

Αν έχεις unicode σύστημα, υπάρχει πρόβλημα με το πληκτρολόγιο. Αν 8859-7
γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα.
Ταπεινή μου γνώμη όταν ο χρήστης φτάσει σε σημείο να θέλει να βάλει ελληνικά
στην κονσόλα, έχει ξεπεράσει το «μέσο επίπεδο».

--
My being refuses to be hooked up on a line.

πλοήγηση μηνυμάτων