ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Announce: Fedora Core 0.94 (Beta3 ekdosi tou Red Hat Linux)

  • Subject: Re: Announce: Fedora Core 0.94 (Beta3 ekdosi tou Red Hat Linux)
  • From: Nikos Charonitakis <frolix68 [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 27 Sep 2003 17:47:23 +0300
Στις 27/Σεπ/2003, ημέρα Σάββατο και ώρα 15:06, ο/η Panayotis Katsaloulis
έγραψε:
> Στις Παρ 26 Σεπ 2003 16:35, ο/η Nikos Charonitakis έγραψε:
>

> erissotera gia afto.

> Στο debian υπάρχουν ήδη ελληνικές γραμματοσειρές και μάλιστα τόσο για το
> μονοτονικό όσο και για το πολυτονικό.
> Hint: freefont

Package: freefont 0.10-11 [non-free]
Freeware font selection for X11
A collection of 79 scalable type 1 fonts for X11. The fonts are all
freeware but some of them are not to be sold or have other
redistribution limitations.

Non free γραμματοσειρές με Ελληνικά υπάρχουν πολλές, είτε στην αγορά
είτε ως freeware όπως τα freefont που αναφέρεις.
Το RedHat και τώρα η Fedora περιλαμβάνουν μόνο free πακέτα στη διανομή.
Η έλλειψη ελεύθερων (όχι μόνο δωρεάν) ελληνικών γραμματοσειρών παραμένει
μεγάλη...

ΝικοςΧ

> Αν έχεις unicode σύστημα, υπάρχει πρόβλημα με το πληκτρολόγιο. Αν 8859-7
> γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα.
> Ταπεινή μου γνώμη όταν ο χρήστης φτάσει σε σημείο να θέλει να βάλει ελληνικά
> στην κονσόλα, έχει ξεπεράσει το «μέσο επίπεδο».

πλοήγηση μηνυμάτων