ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fonts: update and future

Panayotis Katsaloulis wrote [edited]:
> Στις Κυρ 02 Νοε 2003 18:46, ο/η Alexios Zavras έγραψε:
> Oi typoi ths Magenta moy'xan pei proswpika pws 9a dwsoyn eley9eres kapies
> grammatoseires. Meta omws ekanan thn papia. Mhpws na toys to ype9ymisoyme;

As doyme prwta ti theloyme, kai toys to leme.
Giayto moy tis esteilan, eksalloy...

> Den eida sxoliasmo gia tis freefont grammatoseires

Pragmati.

> H metatroph se polytonikhs mias grammatoseires (ef'oson yparxoyn hdh ta
> grammata) einai sxetika mikros kopos.

Gia syntomh enhmerwsh ep'aytoy, diabase to dissertation
toy Victor Gaultney (MA Typeface Design, Reading),
poy htan gia toys tonoys (kai ta alla symbola) sta latinika.
An thes perissotera, diabase merika apo th bibliografia toy.
[profanws de sygkrinw th doyleia me sxediasmo neas oloklhrhs
grammatoseiras -- alla diafwnw me to "mikros kopos" -- otan
pernas apo 2 alfa se 26, exeis doyleia, thelontas kai mh
(fysika mporeis na mhn th kaneis :-)]

--
-- zvr --