ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Eρώτηση για Εκτυπώσεις

On Monday 29 December 2003 01:37 am, Ο Γιάννης λέει:> Νομίζω ότι στο site μου μπορείς να βρείς σχεδόν τα πάντα για τα ελληνικά> και suse Linux (έκδ. 8.2) ...> Βέβαια όσον αφορά την εκτύπωση να ξέρεις ότι δεν είναι δυνατόν από όλα τα> προγράμματα να εκτυπώσεις ελληνικά (δοκίμασε το konqueror kai to> OpenOffice...)
Ευχαριστώ για την απάντηση, Γιάννη.
Τα προβλήματα εκτύπωσης που έχω είναι με το OpenOffice και το konqueror,οπότε το πρόβλημά μου είναι με το λειτουργηκό σύστημα.  Πήγα στην ιστοσελίδα σου, αλλά δεν φαίνεται να υπάρχει τίποτα για εκτυπώσεις.  Μήπως υπάρχει κανένας άλλος σύνδεσμος σε ιστοσελήδα που να μπορείς να μου δώσει κανείς?
Σημειώστε ότι αυτό το πρόβλημα δέν το είχα με την Μandrake Linux 8.2 πουχρησημοποιούσα μέχρι το Σεπτέμβριο.
Να΄στε καλά και ευχαριστώ πάλι.
Μιχάλης Βελετάς.

πλοήγηση μηνυμάτων