ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Re: [Open-source] Eρώτηση για Εκτυπώσεις

O Panayotis leei:

Nai, apla h "courier" grammatoseira toy systhmatos soy den yposthrize
ellhnika.
An eixes balei kapoia san thn "FreeMono" (mia poy h Courier New an de me
gela h mnhmh moy einai ths M$) pali de 9a eixes ayto to problhma.,
<<

O Μιχάλης απαντά:

Υπάρχει τρόπος να αυξήσω τον κατάλογο γραμμοσειρών του ΟΟ?
Απ'ότι φαίνεται, το ΟΟ δέν έχει όλες τις επιλογές γραμμοσειρών που
είναι εγκατεστημένες στο σύστημά μου (SuSE Linux 9.0 me 00 1.1.0).
Έχω ψάξει όλα τα μενού, αλλά δέν κατάφερα να βρώ αυτήν την επιλογή.
Και την ίδια ερώτηση έχω για το ΚMail.  Εκεί ανακάλυψα ότι μπορώ να γράψω
και να εκτυπώσω Ελληνικά, αλλά δεν έχω ιδέα ποιά γραμμοσειρά χρησιμοποιώ
ή πώς να την αλλάξω.

Εν τέλη, μπορεί κανείς να μου δώσει μια γρήγορη εξήγηση (ή μία ιστοσελίδα)
που να εξηγεί τις διαφορές μεταξύ γραμμοσειρών iso 8859-1, iso 8859-7, UTF,
windows;

Να'στε καλά.

Μιχάλης Βελετάς.
--- Begin Message ---