ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: gettext lint tools]

Στις 28/Ιαν/2004, ημέρα Τετάρτη και ώρα 00:40, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:
> Στις 24/Ιαν/2004, ημέρα Σάββατο και ώρα 22:52, ο/η Nikos Charonitakis
> έγραψε:
> > From: Pedro Morais <pmmm [ at ] rnl [ dot ] ist [ dot ] utl [ dot ] pt>
> > To: kde-i18n-doc [ at ] kde [ dot ] org, gnome-i18n [ at ] gnome [ dot ] org
> > Cc: jncp [ at ] netcabo [ dot ] pt
> > Subject: gettext lint tools
> > Date: Sat, 24 Jan 2004 16:47:20 +0000
> >
> > Hi!
> > I just released the first version of my gettext linting tools.
> >
> > http://mega.ist.utl.pt/~pmmm/gettext-lint/
> >
> > I use them in KDE's and Red Hat/Fedora i18n for checking the consistency
> > between translations in different files (it replace's kde-i18n's
> > check_consistency and in my benchmarks is 10 times faster) and for checking
> > common mistakes like a message that ends with a ':' but the translation
> > doesn't, etc, etc. Please take a look at the sample reports for more.
> >
> > The tools are written in Python, patches/comments/requests welcome.
>
> Μια πρώτη δοκιμή με αυτά τα χρήσιμα εργαλεία έγινε πάνω στις μεταφράσεις
> του Gnome τα αποτελέσματα μπορείτε να τα βρείτε εδώ:
>
> http://users.forthnet.gr/her/charosn/elG24report.html
> http://users.forthnet.gr/her/charosn/elG26report.html
> http://users.forthnet.gr/her/charosn/elG26report2.html
>
> Η πρώτη σελίδα είναι για διαφορετικές μεταφράσεις ίδιων μηνυμάτων στο
> Gnome 2.4, η δεύτερη σελίδα είναι ο ίδιος έλεγχος για Gnome 2.6
> και η τρίτη δείχνει μικρά σφάλματα στο Gnome 2.6
>
> Σημείωση:
> Τα σφάλματα που αναφέρονται δεν είναι όλα πραγματικά σφάλματα (γιατί
> μπαίνουν στη μέση τα πλήκτρα πρόσβασης και οι (μεταφραστικές)
> ιδιαιτερότητες κάποιων εφαρμογών.)
>

> Για να δημιουργήσουμε αυτές τις αναφορές κάνουμε χρήση των εντολών:
>  POFileConsistency *el.po | xsltproc /usr/share/gettext-lint/report.xsl
> - > report.html
>
>  POFileChecker *el.po | xsltproc /usr/share/gettext-lint/report.xsl - >
> report.html
>
> NikosX

Κυκλοφόρησε νέα έκδοση των παραπάνω εργαλείων.
Περιέχουν και την νέα εντολή POFileConsistencyShell για εύκολη
(interactive) διόρθωση των σφαλμάτων ομοιογένειας.

πχ   POFileConsistencyShell $(find /path/to/po/files -name "el.po")

Sample output from the tool (user input is in []):

*** msgid:
Replace Text

*** msgstr 1 in kdelibs.po :
Substituir Texto
*** msgstr 2 in katepart.po :
Substituir o Texto

1 - 2 to fix consistency, 0 to input text, other to continue: [2]
+++ Fix consistency in kdelibs.po,1291,Substituir o Texto

I this example, I just typed 2 and the message in kdelibs.po was
replaced by
the one the katepart.po. This works with multiple files. You can also
insert
a completely new translation that will be replaced in all entries.

Back up your files before you use it, diff them before you decide they
are ok,
report any problems.

ΝικοςΧ

πλοήγηση μηνυμάτων