ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΟΤ: Kathimerini & linux

Αυτό που λέει "η ακριβής μετάφραση" είναι:
"η εταιρεία SCO προκάλεσε την οργή των χρηστών υπολογιστών καταθέτοντας
αγωγή εναντίον της δημοφιλούς εταιρείας Linux, η οποία προσφέρει δωρεάν
εκδοχή του λειτουργικού συστήματος Windows"

Δεν ήξερα ότι στο PC μου έχω τη δωρεάν εκδοχή των Windows.... (τι
μαθαίνει κανείς από τις εφημερίδες...)

Kostas wrote:

Μόλις πρόσεξα ένα άρθρο της καθημερινής (αναδημοσιεύση από NYTimes αλλά δεν ξέρουμε τι έγινε στην μετάφραση)(ακόμα γελάω)... http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_234792_29/01/2004_91832 (το καλύτερο : "H επίθεση εναντίον της ηλεκτρονικής σελίδας της εταιρείας οργανώθηκε από αγνώστους, οι οποίοι θέλησαν έτσι να διαμαρτυρηθούν για αγωγή που κατέθεσε η εν λόγω εταιρεία εναντίον *της Linux, κατασκευάστριας δημοφιλούς λειτουργικού συστήματος*, ανταγωνιστικού εκείνου της Microsoft".)