ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: maintainer για το ispell.source.gr

Γειά χαρά,

Καλησπέρα σε όλους. Με ενδιαφέρει το ελληνικό λεξικό *spell, κυρίως λόγω του ότι είμαι γλωσσολόγος[1], όχι πως σημαίνει κάτι, αλλά αν μπορώ να βοηθήσω... στείλτε πληροφορίες.

Χαιρετώ,
Νίκος Βασιλάκος

[1] Εξ ου και η Επικαιρότητα στα Αρχαία Ελληνικά ;-): http://www.in.gr/books/arxaia

Giannis Stoilis wrote:
http://ads.hellug.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=93

evris γράφει "Ο χρόνος μας βαίνει μειούμενος και δεν προβλέπεται να αλλάξει τίποτα στο άμεσο μέλλον... αναζητούμε συντηρητή/συνεχιστή της προσπάθειας ελληνικού λεξικού (ispell, aspell, OOo spell κλπ). Έχει να ανανεωθεί πάνω από ένα χρόνο και είναι κρίμα patches, updates, λέξεις κλπ που κατά καιρούς μας στέλνουν απλά να μένουν αχρησιμοποίητα. Επίσης το ίδιο το site δεν το βλέπουμε για καιρό να μένει στην θέση του.... Όποιος λοιπόν διαθέτει χρόνο/όρεξη/bandwidth ας επικοινωνήσει μαζί μου (evris at source dot gr). "

Ειδικά το ellak που ασχολείτε με το OpenOffice, θα μπορέσει να τελειοποιήσει το integration... Κανείς εθελοντής;

Ο σύλλογος μπορεί να αναλάβει το hosting φυσικά, αλλά αυτό είναι το τελευταίο από τα προβλήματα.

(Ευχαριστώ τον κ. Τσιμάρα για την αρχική δημοσίευση)

- Γιάννης Στοΐλης