ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Είναι δυνατό ένα open source πρόγραμμα Εμπορικής διαχείρισης

  • Subject: Re: Είναι δυνατό ένα open source πρόγραμμα Εμπορικής διαχείρισης
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 15 Apr 2004 15:31:37 +0300
Δε νομίζω ότι έχει νόημα να αναπτυχθεί τώρα ένα τέτοιο λογισμικό. Σε
2-3 χρόνια θα ισχύουν τα παγκόσμια λογιστικά πρότυπα και στην Ελλάδα
και όλα αυτά τα προγράμματα θα είναι άχρηστα. Αντίθετα θα πρότεινα
αυτόν τον χρόνο να τον εκμεταλλευθούμε στον εξελληνισμό ενός
δημοφιλούς ΕΛΛΑΚ πακέτου ERP, όπως π.χ. το Compiere
(http://www.compiere.org). Προς το παρόν δεν υπάρχει υποστήριξη
ελληνικών στο πρόγραμμα αυτό και με τα μυαλά που έχουμε θα αργήσει να
έχει... :-( Είχα προτείνει σε μια εταιρεία να ασχοληθεί μ' αυτό με
σκοπο να το εκμεταλλευτεί σε 1-2 χρόνια, αλλά φυσικά αν ο Ελληνας δε
δει άμεσο κέρδος (σε 1-2 μήνες το πολύ) σιγά μην ασχοληθεί...

Δυστυχώς, οι γνώσεις μου περί λογιστικών είναι μηδαμινές, αλλά αν
βρούμε κάποιον λογιστή που να προτίθεται να βοηθήσει και κάποιον
χορηγό :-), ευχαρίστως να ασχοληθώ. Το ίδιο το σύστημα είναι στημένο
σε Java (multi-platform) και Oracle αν και γίνονται κινήσεις να
υποστηριχθούν ΕΛΛΑΚ βάσεις (PostgreSQL κυρίως, η MySQL δεν έχει τις
δυνατότητες που απαιτούνται...)

Πάντως είναι πολύ καλή ιδέα!

Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων