ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Είναι δυνατό ένα open source πρόγραμμα Εμπορικής διαχείρισης

  • Subject: Είναι δυνατό ένα open source πρόγραμμα Εμπορικής διαχείρισης
  • From: "Κωνσταντίνος Καραδάμογλου" <karadamoglou_k [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 15 Apr 2004 14:56:20 +0300
Είναι δυνατό να δημιουργηθεί ένα Ελληνικό open source project με σκοπό την ανάπτυξη εφαρμογής εμπορικής και λογιστικής διαχείρισης όπως το Εurofasma και το Κεφαλαιό για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις;

Τα παραπάνω προϊόντα είναι ακριβά στην αγορά τους αλλα έχουν και ετήσια συνδρομή που είναι δαπανηρή. Επίσης αυτά παγιδεύουν τον επιχειρηματία στον εκάστοτε Vendor με αποτέλεσμα να μην έχουν εναλακτική λύση. Τέλος η απουσία ανοιχτών προτύπων (standards) κανει απίθανη την δημιουργία τρίτων εφαρμογών αφού δεν μπορούν να χρησιμοποιούν υπάρχουσες βάσεις δεδομένων και επίσης δύσκολή την μετανάστευση σε μία άλλη εφαρμογή.

Το τωρινό κλίμα σε αυτή την κατηγορία εφαρμογών δημιουργεί μονοπωλιακά κέντρα απο τις μεγάλες επιχειρήσεις δυσκολεύοντας τον υγιή ανταγωνισμό στον κλάδο της πληροφορικής. Ακόμη συντελέι στην νεκρή αγορά που έχουν οι  μικρές επιχειρήσεις στο κλάδο μας κάτι που φαίνεται στον τόπο μου, στην Θεσσαλονίκη.

Η προσπάθεια ενός τέτοιου εγχειρήματος, εάν αυτή είναι σοβαρή, πιστεύω οτι θα στεφθεί με επιτυχία γιατι τέτοιες εφαρμογές έχουν μεγάλο μερίδιο αγοράς. Τέλος αυτή η προσπάθεια θα φέρει το κλάδο της ανάπτυξης λογισμικού σε υγιή ανταγωνισμό και σε μεγάλο ρυθμό παραγωγικότητας.

Θα ήθελα να σχολιάσετε την ιδέα μου και εάν είστε θετική ή και πρόθυμη σε μιά τετοια προσπάθεια.

Υ.Γ. Δέν ξέρω να μιά τετοια προσπάθεια έχει ήδη ξεκινήσει.