ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Acknowledgments

On Tuesday 27 April 2004 15:11, Emmanuel Galatoulas wrote:
> Καλό το χτεσινό 2ο meeting του ΕΛ/ΛΑΚ στο ΕΜΠ.
> Και θα  πρέπει να ευχαριστήσω εδώ τον Κ.Μαργαρίτη που φρόντισε να
> παραλείψει το όνομα μου από τη λίστα των ανθρώπων που ασχολούνται
> με τον εξελληνισμό του Debian από τα έντυπα που μοιράστηκαν εκεί.
> Προφανώς δεν θα θεώρησε τη συνεισφορά μου
> άξια αναφοράς ή αγνοεί τη σελίδα του project στο EL/LAK.

Άργησα να απαντήσω γιατί είχα πήξει στη δουλειά τις τελευταίες μέρες
και γυρνούσα σπίτι 1-2 το βράδυ το νωρίτερο.
Δε θα προσπαθήσω να δικαιολογηθώ αλλά το κείμενο που διάβασες γράφτηκε
στις 4 το βράδυ και όταν το διάβαζα ο ίδιος διαπίστωσα ότι ξέχασα και
άλλα πράγματα και όχι μόνο το όνομά σου.
Καταρχάς, ξέχασα να αναφέρω το Γιώργο Παπαμιχελάκη που κατά τη γνώμη
μου έχει κάνει περισσότερη δουλειά από σένα -άσχετα αν είναι πιο
ήσυχος τον τελευταίο καιρό. Ζητώ συγγνώμη και από τους δυό σας για
την παράλειψη και κάνω CC και στη λίστα του ellak.gr.

Για να ξεκαθαρίσω όμως και κάτι. Όταν κάνεις κάποια δουλειά και είδα
ότι έχεις ξεκινήσει τη μετάφραση του debian-installer manual τότε
καλό είναι να ακολουθείς μια κοινή πορεία. Τί εννοώ? Αμφιβάλλω αν
έχεις κάνει ένα τεστ του installer μέχρι τώρα, γιατί οι περισσότερες
παραπομπές στον installer που χρησιμοποιείς είναι διαφορετικές από
αυτές που πραγματικά υπάρχουν στον installer.

Ποιος ο λόγος να φτιάξεις ένα manual για κάποιο πρόγραμμα αν
προτρέπεις το χρήστη να ακολουθήσει βήματα που δεν υπάρχουν στο
πρόγραμμα; Ξέρω ότι δε συμφωνείς με τις μεταφράσεις αλλά για όλους
τους "περίεργους" όρους έχω κάνει συχνές ερωτήσεις και συνεχώς
απουσίαζες. Και σε προηγούμενο mail σου απάντησες με το αφοπλιστικό
"το ότι δεν το σχολίασα δε σημαίνει ότι δεν δικαιούμαι να έχω
γνώμη" (από μνήμης, μάλλον δεν είναι η ακριβής σύνταξη). Και τώρα
κάνεις τη μετάφραση ακολουθώντας τη δική σου ερμηνεία. Ελεύθερα, αλλά
θα ήθελα και τη γνώμη των υπολοίπων αν κάτι τέτοιο αξίζει τον κόπο.

Το δεύτερον είναι ότι δεν είπες σε κανέναν τίποτε γι` αυτό. Μήπως
περιμένεις να κοιτάω κάθε λεπτό τα log files του CVS/SVN να βλέπω
ποιος κάνει commits? Απλώς στείλε ένα mail "κάπου" και πες ότι
"παιδιά έχω κάνει αυτά". τόσο απλό.

Τεσπα, δεν έχω καμία όρεξη για flame wars ούτε για να μειώσω την αξία
κανενός. Το ότι δεν συμπεριέλαβα το όνομά σου (και του Γιώργου) στα
credits ήταν καθαρά παράλειψή μου λόγω του ότι το έγραφα στις 4 το
πρωί. Για το συγκεκριμένο λυπάμαι, αλλά όχι για τα υπόλοιπα που
γράφω.