ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer Workshop (new draft, followup)

  • Subject: Re: Developer Workshop (new draft, followup)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 2 May 2004 21:42:42 +0300
On Sunday 02 May 2004 13:59, Michael Iatrou wrote:
>   Καλό θα ήταν να γίνει asap μια "προεγγραφή", ώστε να δούμε πόσος
> κόσμος έχει σκοπό να συμμετέχει και τι διασπορά αυτού υπάρχει ανά
> την Ελλάδα, ώστε να επιλεγεί το μέρος όπου θα μεγιστοποιηθεί η
> προσέλευση και θα ελαχιστοποιηθεί το κόστος/κόπος. Επίσης, θα

Ετοιμάζω τώρα ανακοίνωση για το ellak.gr και δημιουργία σελίδας στο
wiki.

> πρέπει να είναι διαθέσιμη μια λίστα ενδιαφερόντων την οποία θα
> πρέπει να συμπληρώνουν, για να δούμε που παρουσιάζεται η μεγαλύτερη
> πόλωση, με τι θέλει να ασχοληθεί, σε αυτό το Workshop, ο
> περισσότερος κόσμος (πέρα από τη pizza και τις μπύρες). Τέλος, δεν

Επειδή τελικά αυτό που πρέπει να οργανώσουμε είναι το πρόγραμμα του
workshop, στη σελίδα θα αναγράφω μια πρόταση του προγράμματος για
editing, όπου φυσικά θα έχω λάβει υπόψιν μου τα σχόλια που ειπώθηκαν
στη λίστα.

> θα ήταν άσχημο να θέσουμε από τώρα την ημερομηνία/στόχο που θέλουμε
> να διαεξαχθεί το Workshop. Δεδομένου ότι αρκετοί θα είναι οι
> φοιτητές που θα θέλουν να συμμετέχουν, πιστεύω πως τα Σαβ/κα 22-23
> και 29-30 ως πιθανές ημερομηνίες, αφενός μας δίνουν χρόνο να
> προετοιμαστούμε, αφετέρου εξασφαλίζουν το mutual exclusion με την
> εξεταστική.

Μάλλον εννοείς 3-4 ή 10-11 Ιουλίου. Ο αρχικός σκοπός ήταν να γίνει
_μετά_ την εξεταστική των φοιτητών. Αν γίνει πριν αμφιβάλλω αν θα
έρθουν φοιτητές. Πέρα από αυτό, αν γίνει τέλος του Μαϊου εγώ θα λείπω
(debconf4 :-), αν και φυσικά αυτός δεν είναι λόγος να μη γίνει, απλώς
θα είναι δύσκολο να βοηθήσω.