ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer workshop followup

Asteris Masouras wrote:

Καλημέρα Γιάννη,

Είναι πολύ καλή ιδέα, και δεν το λέω μόνο επειδή είμαι κι εγώ από τη Θεσσαλονίκη. Το λιμάνι έχει εξαιρετικές εγκαταστάσεις για εκδηλώσεις, όπως έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια και με την φιλοξενία του Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Το μόνο ερώτημα ίσως είναι αν θα δημιουργήσουν πρόβλημα πρόσβασης στο χώρο τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας που ανακοινώθηκαν προχτές και θα ισχύσουν λόγω Ολυμπιακών μέχρι το τέλος του Ιουνίου.

Πολύ καλή ερώτηση, δεν το σκέφτηκα. Υποθέτω ότι είναι κάτι που πρέπει να συζητηθεί με το τμήμα δημοσίων σχέσεων, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον να γίνει εκεί...

- Γιάννης Στοΐλης