ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer workshop followup

Και εγώ θα συμφωνούσα με τον Μαργαρίτη, ότι αν και θα είναι σχετικά άβολο για τους περισσότερους από εμάς, θα άξιζε τουλάχιστον για λόγους συμβολικούς να διοργανωθεί εκτός Αθήνας.

Το δε μέρος που προτείνει ο Γιάννης δείχνει αρκετά βολικό.

Οσον αφορά την ημερομηνία συμφωνώ με την πρόταση για 17-18 Ιουλίου.

Ομως παρόλο που ενδιαφέρομαι να συνατηθώ με 21 ή και περισσότερους έλληνες developers που ασχολούνται με το ανοιχτό λογισμικό, δεν είμαι σίγουρος αν εμπίπτω εγώ στα ενδιαφέροντα των υπολοίπων. Οπως παρατήρησα οι τομείς εργασίας έχουν ήδη ορισθεί σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό. Εχει ορισθεί όμως το ποια άτομα θέλουμε να προσκληθούν;

Ας μη παρεξηγηθώ, προσωπικά δεν έχω καμμία αντίρηση να έλθει όποιος περνάει από εκεί. Ομως το πρόγραμμα που προτείνεται μέσα από όλη αυτή τη συζήτηση (και αφου δεν έχουν εκφρασθεί διαφωνίες, θεωρώ ότι μας βρίσκει όλους σύμφωνους), δεν θα είναι εφικτό να τηρηθεί αν στο workshop παρευρίσκονται περαστικοί και περίεργοι.

Για να είμαι ειλικρινής και εγώ δεν βλέπω να έχω κάποια σχέση με το workshop, όπως τουλάχιστον αυτό εκφράζεται από το πρόγραμμα. Υπάρχει κάποιος που έχει κάποια εικόνα για το ποιοι πρέπει να περάσουν από το face control; Για παράδειγμα θα μπορούσαν να περιληφθούν μερικοί από τους παρακάτω;

Developers που έχουν ανοίξει τον κώδικα τους αλλά δεν έχουν ασχοληθεί με κανένα διάσημο project και άρα θα προσφέρουν λίγα στις ομάδες εργασίας; Developers που έχουν ανοίξει τον κώδικα τους αλλά βρίσκονται και σε περιοχές έξω από το Linux; Developers που επωφελούνται από τον ανοιχτό κώδικα και θέλουν να εξερευνήσουν τρόπους για να προσφέρουν τη δική τους εργασία; Developers που ακούνε και προβληματίζονται για τον ανοιχτό κώδικα αλλά δεν έχουν βάλει τα δάχτυλα επί του τύπου των ήλων και θέλουν να μάθουν πως γίνεται αυτό; Administrators που έχουν πολύ βαθιά και εκτεταμένη χρήση του ανοικτού κώδικα και νοιώθουν στα γονίδια τους μια μετάλλαξη να συμβαίνει και θέλουν να δουν πως θα γίνουν αν δεν πάρουν φάρμακο; Εταιρείες που ψάχνουν νέα μοντέλλα ανάπτυξης και εκμετάλλευσης του λογισμικού;
Εταιρείες που ψάχνουν για υπαλλήλους;

Ζητώ συγγνώμη για την πολυλογία αλλά ακόμα και αν ήθελα να καλέσω κάποιον σε αυτό το workshop δεν είμαι σίγουρος αν θα είναι καλοδεχούμενος.
Περιμένω τη γνώμη σας πάνω στο θέμα.

Φιλικά

Στάθης Αλεξόπουλος