ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: [Open-source] Gia ta video tou 2ou sunedriou EL/LAK

> Υ.Γ. 2 : Σε κάποιο πλάνο του video, εικονίζεται μια ιστοσελίδα όπου
> αναγράφεται "Διανομές Linux" και σε περίοπτη θέση υπάρχει το σήμα του
> FreeBSD. Επειδή, κατά πάσα πιθανότητα, η συγκεκριμένη ιστοσελίδα βρίσκεται
> κάπου μέσα στο ellak.gr, θα μπορούσε να διορθωθεί το λάθος;

Αν αναφέρεσαι στο "Διανομές Linux σε CD-ROM και DVD" αυτό είναι από το site της ΕΕΧΙ και συνεπώς δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Πάντως κι εκεί είναι ξεκάθαρο, απλά η κάμερα κάνει scroll προς τα κάτω στο συγκεκριμένο πλάνο και δε φαίνεται. Σε άλλο σημείο νομίζω φαίνεται καθαρά.

Φιλικά,
Ζ.

πλοήγηση μηνυμάτων