ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer workshop followup

O/H Petros Velonis έγραψε:

O/H Βασίλης Γιαννακόπουλος έγραψε:

Προσωπικά διαφωνώ για το θέμα της Πάτρας εκτός και αν βρεθεί για τόσα
άτομα χώρος να φιλοξενηθούν, ενώ Αθήνα ή Θεσσαλονίκη είναι πιο εύκολο
αυτό. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι την οικονομική διάθεση για να μείνουν ένα
σαβ/κο σε ξενοδοχείο και νομίζω πως αν γίνει στην πάτρα, για αυτό και
μόνο το λόγο νομίζω ότι θα ακυρωθούν μερικές αιτήσεις, και ήδη είμαστε
Αν θυμάμαι καλά θα υπάρξει κάποια βοήθεια (για ταξίδι-διαμονή) για όσους θα έρθουν από μακριά οπότε προτείνω να ψάξουμε σε ποιο μέρος θα υπάρχει η μεγαλύτερη ευκολία όσον αφορά τις εργασίες που θα γίνουν. Που θα υπάρχει μεγαλύτερος χώρος, καλύτεροι και περισσότεροι υπολογιστές, ταχύτητα download/upload στο διαδίκτυο κτλ . Το λέω αυτό γιατί από την Αλεξανδρούπολη όλες οι προτεινόμενες πόλεις μακριά είναι (με τρένο είναι 7-14 ώρες)...

Φιλικά,
Πέτρος Βελώνης

λίγοι. Επίσης θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου πως θα ήταν ίσως καλύτερα
να το κάναμε γύρω στις 10 - 11 Ιουλίου, γιατί μετά, όπως πολύ καλά
διατυπώθηκε ξεκινούν οι άδειες...

http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.