ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: Developer workshop followup

On Monday 17 May 2004 23:05, Petros Velonis wrote:
> O/H Petros Velonis έγραψε:

Για την ακρίβεια θα επιδιώξουμε να υπάρξει τέτοιου είδους βοήθεια. Αν
δεν το επιτύχουμε τότε; Όσον αφορά την Αθήνα, εγώ προσωπικά θα
μπορούσα να φιλοξενήσω 2 άτομα αλλά για τη μεταφορά...
Και εκείνον τον καιρό θα είμαι σε διαδικασία μετακόμισης οπότε πιθανόν
να μήν έχω επιπλέον κρεβάτια! :-)
Αλλά ας μη μας πιάνει ηττοπάθεια... θα πιέσουμε. όσο γίνεται. Αλλά δε
θέλω να γρουσουζέψω τίποτε οπότε δε θα πώ παραπάνω. :-)