ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer workshop followup

On Sunday 16 May 2004 13:15, Kostas Koumantaros wrote:
> Kalhspera ki apo mena,
>
> An kleisoume epitelous thn hmerominia euxaristos na analavo  na vro
> aithousa (es)  pou na theloun na mas filoxenisoun.
>
> Mia protasi einai oi aithouses thleekpaideusis toy  EMP.
>
> Let me know kai consider it done.

Λοιπόν, στη σελίδα έφτιαξα ένα πίνακα με τις ψήφους για Αθήνα,
Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ιωάννινα. Θεώρησα ως ψήφο την πόλη του καθενός
και συμπεριέλαβα ως θετική ψήφο για όλες τις πόλεις το * (zvr κι εγώ,
ερχόμαστε οπουδήποτε!).
Τώρα, το θέμα δεν είναι μόνο πού θα γίνει αλλά και ποιοι θα πρέπει να
μεταφερθούν στην πόλη που θα λάβει χώρα το workshop. Για να
καταλάβετε τί ακριβώς λέω, ιδού ο πίνακας (και ομολογώ ότι δε μου
αρέσουν τα νούμερα αλλά δυστυχώς είναι πραγματικά).

 Πόλη			Ψήφοι	Άτομα προς μεταφορά/διαμονή
 Αθήνα	   		17			12
 Θεσσαλονίκη 		4			22
 Πάτρα			6			21
 Ιωάννινα		5			21

Οπότε η πιο ρεαλιστική πόλη για να γίνει το workshop είναι η Αθήνα.
Περιμένω απόψεις. Δε θα πρέπει να το ζαλίσουμε πολύ όμως, το θέμα
είναι να γίνει όχι το ΠΟΥ θα γίνει.