ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer workshop followup

Αγαπητέ Κώστα,

Αρχικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις τόσο διεξοδικά σε ένα προς ένα τα θέματα που έθιξα.

Δεύτερον, διαπιστώνω ότι συμφωνούμε σχεδόν σε όλα τα ζητήματα αν και συμφωνώ ότι σε ορισμένα υπερέβαλλα για να τραβήξω την προσοχή. Επειδή όμως είναι μια συλλογική προσπάθεια θα ήθελα να ακούσω και απόψεις άλλων πάνω στο θέμα.

Τέλος, θα προσπαθήσω να διαμορφώσω μια πρόταση που θα μπορούσε να συσπειρώσει ανθρώπους που δεν έχουν άμεσο ενδιαφέρον για κάποια από τις ομάδες εργασίες που έχουν προταθεί, αλλά νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω και κάπως πιο συγκεκριμένα στην ομάδα 3.

Είχα άμεση συμμετοχή στην εγκατάσταση ενός site παρόμοιου με το SourceForge το οποίο φιλοξενείται στο http://katergo.rege.org και έτσι νομίζω ότι ίσως μπορώ να ετοιμάσω μια παρουσίαση για τη χρήση εργαλείων που είναι δημοφιλή για την ανάπτυξη open source projects. Μάλλον θα χρειαστώ κάποια βοήθεια γιατί δεν είμαι έμπειρος σε τέτοιου είδους παρουσιάσεις, αλλά αν δεν έχει κανείς αντίρρηση μπορώ να αναλάβω αυτό το κομμάτι.

Φιλικά

Στάθης Αλεξόπουλος