ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer workshop followup

On Saturday 15 May 2004 22:42, Stathis Alexopoulos wrote:

> Τέλος, θα προσπαθήσω να διαμορφώσω μια πρόταση που θα μπορούσε να
> συσπειρώσει ανθρώπους που δεν έχουν άμεσο ενδιαφέρον για κάποια από
> τις ομάδες εργασίες που έχουν προταθεί, αλλά νομίζω ότι μπορώ να
> βοηθήσω και κάπως πιο συγκεκριμένα στην ομάδα 3.
>
> Είχα άμεση συμμετοχή στην εγκατάσταση ενός site παρόμοιου με το
> SourceForge το οποίο φιλοξενείται στο http://katergo.rege.org και
> έτσι νομίζω ότι ίσως μπορώ να ετοιμάσω μια παρουσίαση για τη χρήση
> εργαλείων που είναι δημοφιλή για την ανάπτυξη open source projects.
> Μάλλον θα χρειαστώ κάποια βοήθεια γιατί δεν είμαι έμπειρος σε
> [...]

Καμία. Και μάλιστα τώρα που το σκέφτομαι μια ομιλία/HOWTO για το
sourceforge/g-forge θα ήταν ό,τι πρέπει! Πολύ καλή ιδέα! Ωραία, βάλε
την εργασία στο wiki και τον εαυτό σου ως οργανωτή! :-)

Επίσης, κάτι που σκεφτόμουν τώρα... πρέπει να δούμε πόσο χρόνο θα
δώσουμε σε κάθε εργασία. Αυτό γιατί το λέω, γιατί πολλοί έχουμε
δηλώσει περισσότερες από μια εργασίες. Ε, ή θα κλωνοποιηθούμε, ή θα
μειώσουμε το χρόνο των εργασιών, Ή θα επιλέξουμε λιγότερες εργασίες ο
καθένας. Πρέπει να εστιάσουμε σ' αυτα που πραγματικά ενδιαφέρει τον
καθένα.