ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer Workshop (new draft, followup)

  • Subject: Re: Developer Workshop (new draft, followup)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 30 May 2004 17:14:58 -0300
Παρεπιπτόντως, αν δεν ενδιαφέρεται κανείς άλλος να μιλήσει για το
gettext tutorial και εφόσον ο Σίμος θα λείπει, προτίθεμαι εγώ να το
αναλάβω. Βλέπω ότι έχουμε σε αρκετά θέματα ενδιαφερόμενους αλλά δεν
έχουμε ομιλητές!!! Εθελοντές!

Και επίσης, για το gpg keysigning, για να γλυτώσουμε χρόνο, μπορούμε
να κάνουμε μια γρήγορη διαδικασία. Θα στείλω αργότερα μαιλ που να
εξηγώ πώς λειτουργεί. Η βασική ιδέα είναι ότι ο καθένας θα έχει μια
εκτυπωμένη λίστα με gpg ids και fingerprints η οποία θα παράγεται από
ένα αρχείο το οποίο θα είναι το ίδιο για όλους. Επάνω στο χαρτί ο
καθένας θα συμπληρώσει το md5 και το sha1 του αρχείου το οποίο θα
πρέπει να είναι το ίδιο για όλους. Και απλώς θα γίνει ένας απλός
έλεγχος των στοιχείων (ταυτότητα/διαβατήριο/κλπ). Αυτή η διαδικασία
είναι πολύ γρήγορη και χρησιμοποιείται στο φετεινό debconf. Η μόνη
προϋπόθεση είναι να έχετε gpg key :-)
Μου φαίνεται ότι μόλις εξήγησα πώς λειτουργεί ! ;-)

Χμ, να μια ακόμη ιδέα για tutorial, αναλαμβάνει κανείς tutorial gia
gpg? :-)

Κώστας