ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer Workshop (new draft, followup)

  • Subject: Re: Developer Workshop (new draft, followup)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 30 May 2004 14:09:57 -0300
Συμφωνώ απολύτως με τον Αλέξη. Όπως είπα αρκετές φορές, θα είναι πολύ
πιο δύσκολο να ζητήσουμε από κάποιον σπόνσορα να πληρώσει για τόσα
άτομα να μεταφερθούν σε κάποια άλλη πόλη, τη στιγμή που είναι δυνατόν
να πληρώσει το 1/10 για να έρθουν στην Αθήνα. Ενώ αν ήταν πιο
ομοιόμορφα κατανεμημένοι δεν θα είχε ιδιαίτερο λόγο να γίνει το event
αυτό στην Αθήνα.
Τώρα αν γνωρίζεις άτομα που θέλουν να έρθουν και δεν έχουν εκδηλώσει
ενδιαφέρον και μάλιστα τόσους πολλούς όπως λές, ομολογώ ότι
απογοητεύομαι από τη στάση τους. Πότε επιτέλους θα οργανωθούμε
λιγάκι; Πες τους τουλάχιστον να μας πουν με τί θέλουν να ασχοληθούν.
Δεν θα είναι καθόλου ωραίο να περιμένουμε 25 άτομα, να κλείσουμε
αίθουσα για 30 και να έρθουν 50!

Κώστας