ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer Workshop (new draft, followup)

On Wed, Jun 02, 2004 at 10:08:31AM +0300, Stathis Alexopoulos wrote:

..[edited]..

> [...]
> εφαρμογών ανάμεσα σε άλλα και τα παρακάτω:
> 1. Γραφικό ή console mode περιβάλλον παραμετροποίησης.
> 2. Περιβάλλον για τη συγγραφή εκτενών οδηγίων.
> 3. Archiving των παραμέτρων
> 4. Remote configuration ( Το configuration θα μπορεί να γίνει εξ
> αποστάσεως)
> 5. Centralized configuration ( Δημιουργία ενός configuration
> template και αποστολή του σε διάφορους υπολογιστές)
> 6. Ασφαλές περιβάλλον configuration όπου θα διαχωρίζονται οι έννοιες
> χειριστής και διαχειριστής του προγράμματος.
> 7. Logging των αλλαγών στο configuration

  Δεν ξέρω αν έχεις υπόψιν σου, αλλά η περιγραφή σου ουσιαστικά
«φωτογραφίζει» το gconf. Ρίξτε μια ματιά πριν επιχειρήσετε να
ξεκινήσετε τίποτα καινούριο...

> παραμετροποίηση. Ενα τέτοιο project, αποκτάει ειδική σημασία στα
> πλαίσια ενός ελληνικού workshop, όπου θα μπορούσε να είναι η
> ευκαιρία για την δημιουργία ενός ελληνικού project. Η ταυτόχρονη

  Ποτέ δεν κατάλαβα αυτήν την «τοπικιστική» λογική, και γιατί δηλαδή
να είναι ελληνικό το project (τη στιγμή που δεν απευθύνεται
αποκλειστικά σε Έλληνες); Ίσα ίσα αυτό είναι ένα από τα πλεονεκτήματα
του ελευθέρου λογισμικού, ότι στην πράξη έχει τελείως διεθνιστική
λογική, και τα διάφορα project μαζεύουν developer απ' όπου μπορείς να
φανταστείς...

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."