ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Erwthmatologio FFII?

Constantinos A. Kotsokalis wrote:
> Terh fantazomai oti den to exei kanei kapoios, alliws logika 8a yphrxe kai
> sth sxetikh selida tou ffii. Opote, an kaneis ton kopo 8a einai super...

Όσον αφορά στο ότι είναι επιθετικό, όπως είπε κάποιος, έχω ακούσει
παρόμοια κριτική και στις λίστες του ffii. Εγώ ο ίδιος δεν έχω ασχοληθεί
με το θέμα, υπάρχουν όμως νομίζω 2 άτομα που ασχολούνται μ' αυτό. Είναι
πολύ καλή ιδέα οι σχετικές συζητήσεις να γίνουν στη σχετική λίστα όμως,
γιατί τα 2 αυτά άτομα μπορεί να μην διαβάζουν αυτήν εδώ (ή να τη
διαβάζουν αλλά πολύ βιαστικά).

Η κίνηση της λίστας epatents είναι περίπου 5 μηνύματα τη μέρα.