ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer Workshop (new draft, followup)

  • Subject: Re: Developer Workshop (new draft, followup)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 2 Jun 2004 11:19:21 -0300
Αυτό που περιγράφεις άσχετα αν είναι gconf ή όχι, δεν είναι ένα
πρόγραμμα αλλά μια ριζική αλλαγή των configuration files του UNIX. Αν
δε μιλάμε στον αέρα τώρα και θες πραγματικά να το προχωρήσεις, πρέπει
να το οργανώσεις σε τεράστιο βαθμό,
α) να συνεννοηθείς με τις διανομές
β) να προσφέρεις ΠΛΗΡΩΣ documented πλάνο υλοποίησης και technical
description
γ) να προτείνεις transition plan στο επίπεδο του συστήματος (και των
εφαρμογών) το οποίο θα διαρκέσει αρκετά χρόνια.
δ) αν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις xml, forget editing με το vi, ή
οποίονδήποτε text editor. H  xml είναι για τους υπολογιστές όχι για
τους ανθρώπους, period. Και μη μου πει κανένας ότι κάνει manual
editing σε xml αρχεία γιατι προφανώς δεν έχετε δεί περίπλοκες δομές
σε xml. Δηλαδή, χρειάζεσαι εξειδικευμένο εργαλείο (ευτυχώς υπάρχουν
πολλά).

Απλά για να είμαστε ρεαλιστές και να μην πετάμε απλώς ιδέες για
restructuring /etc. Πρόσεξε δεν είμαι αντίθετος, αλλά αν πρόκειται να
τεθεί θέμα δημιουργίας project ΣΤΟ workshop, τουλ. να είμαστε
προετοιμασμένοι για το τί πάμε να φτιάξουμε, όχι έτσι άντε. Γιατί ένα
τέτοιο project σαν αυτό που αναφέρεις, χρειάζεται πολύ μελέτη του τί
υπάρχει, και τί θες να υλοποιήσεις, και τί θα πρέπει να προσφέρει
ΟΤΑΝ το υλοποιήσεις (το οποίο θα είναι έτοιμο σε 1 χρόνο το
νωρίτερο). Και ο χρόνος στο workshop θα είναι περιορισμένος. Οπότε αν
πρόκειται να ξεκινήσει κάτι τέτοιο, ας είμαστε βέβαιοι ότι όντως θα
κάνουμε κάτι και δεν θα μιλάμε απλώς στον αέρα.

Και πάλι επαναλαμβάνω, ΔΕΝ είμαι αντίθετος, απλώς ίσως επιφυλακτικός.

Κώστας