ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer Workshop (new draft, followup)

  • Subject: Re: Developer Workshop (new draft, followup)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 2 Jun 2004 13:34:16 -0300
On Wednesday 02 June 2004 01:20 pm, Alexios Zavras wrote:

> Ela, den einai toso tragika.
> an pragmatika ftiakseis kati toso aksiologo se ypodomh,
> aplws to ftiaxneis kai afhneis oloys toys alloys
> na arxisoyn na to xrhsimopoioyn.  entaksei, to kaneis
> oso to dynato pio eykolo (autoconf rules klp.),
> alla den einai anagkh na to sprwkseis esy se ola
> ta projects kai tis dianomes toy kosmoy.

Ίσως να ήμουν λίγο aggressive, δεν ήταν επίτηδες. Απλά το
resctructuring του /etc είναι κάτι που πολύ προσπάθησαν και κανείς
δεν πέτυχε. Ας μήν είμαστε υπεραισιόδοξοι.
Και ναι, δυστυχώς, θέλει τέράστιο planning, ελλακ ή όχι, πλέον το
linux και όλα τα λειτουργικά χρησιμοποιούνται από μεγάλες
επιχειρήσεις/κυβερνήσεις κλπ. Καμία διανομή δεν πρόκειται να
υλοποιήσει ένα τέτοιο transition αν δεν υπάρχει κάποια σοβαρή
τεκμηρίωση. Φυσικά μπορεί να ξεκινήσει κάποιος μόνος του, αλλά
θέλει πολύ δουλειά και μπορεί να καταλήξει και αυτό ένα από τα
εκατοντάδες ελλακ projects που έμειναν αδρανή. Θα προτιμούσα το
manpower να χρησιμοποιηθεί σε ήδη εδραιωμένα projects με καλές
προοπτικές. Αλλά αυτό είναι απλώς προσωπική μου προτίμηση.

> Eidika ayto einai kalo -- sta dika moy mhxanakia
> ta panta einai sto /conf ki oxi sto /etc
> (ektos apo ta poly basika passwd, fstab, rc*.d, klp.)
> Ayth h nea moda "ola sto /etc" akoma me ksenizei
> kai den mporw na th synhthisw.

"Νέα" μόδα; απ' όσο θυμάμαι όλα τα UNIX συστήματα
χρησιμοποιούσαν/χρησιμοποιούν το /etc για configuration files, και
πλέον είναι στο spec του FHS.

Τεσπα, δε θέλω να ξεκινήσω flames για το θέμα, πολύ ευχαρίστως να
ξεκινήσει κάτι τέτοιο στο workshop αν το θέλετε, δεν υπάρχει
πραγματικά πρόβλημα. Απλά καταχωρήστε τα κατάλληλα πεδία στη σελίδα
του wiki.