ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: New Project: Real-time Poll/Voting system

  • Subject: Re: Re: New Project: Real-time Poll/Voting system
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 22 Jul 2004 23:59:33 +0300
On Πεμ 22 Ιουλ 2004 09:49, Alexios Zavras wrote:

> Diafwnw.  Protimw to unmoderated montelo.
> Etsi ki alliws, den pisteyw to apotelesma twn pshfoforiwn
> na exei desmeytiko xarakthra -- o kathenas to aksiologei
> opws thelei.

Συμφωνώ, εφόσον κάποιος είναι poll creator δεν οφελεί να βάλουμε και
έναν μπαμπούλα από πάνω να ελέγχει τις ψηφοφορίες. Στο κάτω κάτω,
όπως και με όλα τα πράγματα, αν το παρακάνουμε και ζητούμε poll για
την παραμικρή παπ****, απλώς το σύστημα θα ψοφήσει μόνο του γιατί
κανείς δε θα κάνει τον κόπο να ψηφίσει. Αλλά προσωπικά είμαι
αισιόδοξος και δε νομίζω ότι θα φτάσουμε σε αυτά τα άκρα...

> [...]
> Bgainei Thes/nikh.  Egw "menw dysaresthmenos", ftiaxnw allo poll
> "poy na ginei?" (me dikaiologia oti to prwto poll den htan swsto,
> den egine gnwsto, h kati allo) kai petyxainw na bgei Athhna
> gia apotelesma.  Den einai desmeytiko ayto to apotelesma, kai
> den ypoxreoymaste na to kanoyme Athhna (to idio isxyei kai gia
> to prwto poll, bebaia).  Aplws o kathenas mporei na aksiologhsei
> ta dyo polls (posoi pshfisan, klp.) kai na apofasisei katallhla.
> Ta polls ta theloyme (IMHO) gia na glytwnoyme ta polla mails
> otan thes aplws na pareis apopseis gia na deis ti pisteyoyn polloi.

Και εδώ συμφωνώ με τον Αλέξη, γιατί το poll -σε αντίθεση με μια
κλειστή ψηφοφορία με υπογεγραμμένες ψήφους- ΔΕΝ είναι δεσμευτικό για
κανένα, είναι απλώς αυτό, μια δημοσκόπηση.

Κώστας