ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: New project? Greek dictionary in dict format...? freedict databases?

  • Subject: Re: New project? Greek dictionary in dict format...? freedict databases?
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 22 Aug 2004 16:40:09 +0300
On Κυρ 15 Αυγ 2004 13:36, Konstantinos Margaritis wrote:
> Ο Αλέξης είχε πεί για τη βάση λέξεων του aspell. Θα μπορούσαμε να
> ξεκινήσουμε από εκεί. Ναι είναι πολλές χιλιάδες λέξεις αλλά αν
> οργανώσουμε λίγο την κατάσταση θα φτάσουμε σε ένα καλό σημείο και
> για τα δύο projects.
> Για να είμαι πιο συγκεκριμένος:
>
> 1ο βήμα: Μοιράζουμε τις λέξεις αυτές σε όσους ενδιαφέρονται.
> Αναλόγως τα άτομα θα έλεγα να μην υπερβούμε τις 500-1000 λέξεις
> κάθε φορά ανά άτομο και να θέσουμε μάλιστα προθεσμίες, όχι ότι θα
> αρχίζουμε να κράζουμα απλά για να μην το αφήσουμε να τραβήξει επ'
> άπειρον.

Αλέξη, τι λες να το προχωρήσουμε αυτό σιγά σιγά; Ήδη υπάρχουν μερικοί
ενδιαφερόμενοι ώστε να το ξεκινήσουμε. Αν έχεις το αρχείο με τις
λέξεις, μπορείς να το τοποθετήσεις κάπου για να το πάρουμε από εκεί;
Και ακόμη καλύτερα αν μπορούσες να το σπάσεις σε κομμάτια και να το
ανεβάσεις ακόμη καλύτερα.
Μάλιστα θα μπορούσε να φτιαχτεί μια σελίδα σε wiki που να έχει ένα
πίνακα με τα τμήματα και άλλα δύο πεδία, το όνομα αυτού που ανέλαβε
το κάθε τμήμα και την κατάστασή του (π.χ. ένα των "Δεν ξεκίνησε",
"Υπό επεξεργασία", "Έτοιμο"). Αν δεν προλαβαίνεις ετοιμάζω εγώ τη
σελίδα στο wiki.