ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: New project? Greek dictionary in dict format...? freedict databases?

  • Subject: Re: New project? Greek dictionary in dict format...? freedict databases?
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 24 Aug 2004 16:13:24 +0300
On Δευ 23 Αυγ 2004 14:28, Alexios Zavras wrote:
> Merika points:
>
> - to kospimo na einai se kommatia seiriaka h, gia na mh barethei
>   o kosmos me ta polla 'b' na exei random lekseis ap' olo to
> alfabhto ? Mporoyme na exoyme mia selida "dwse moy N lekseis"...

8a ntav wraio alla isws se metepeita fasn. Pros to parov, gia va mnv
fame polu xrovo me to web interface,  mporoume va kavoume to e3ns:

Na ftia3oume eva cvs tree (p.x. sto ellak-dev? sourceforge? custom?)
me tnv e3ns domn:
aspell-dictdb/
  wordsdb.orig   <----- original database
  words.orig/      <----- folder of parts, made automatically
     part.001
     part.002
  wordsdb.new    <----- new db, made automatically
  words.new/       <----- this is where it all happens
      part.001
      part.002
  Makefile

twra to Makefile va kavei 2 douleies:
* "make split" va spaei to wordsdb.orig se isomege8n parts ta opoia va
mpaivouv automata sto folder words.orig. Auta 8a avtigrafovtai tnv
prwtn fora (av dnladn dev uparxei) sto folder words.new.
* "make new" (or whatever you like) va pairvei ta arxeia apo to
words.new kai va ta kavei merge sto wordsdb.new, to opoio malista 8a
mporouse va givei kai eva night job.

Pws sou faivetai?
Ta ovomata eivai teleiws random, feel free to rename. Episns av exw
3exasei kati n exw paravonsei kati, dior8wse me evvoeitai.

> - na enwsoyme tis doyleies poy legame?  gia tis lekseis aytes
> theloyme: a) na doyme an kanoyn gia spell (an einai swstes)

auto eivai to prwto bnma mou faivetai

>   b) na prosthesoyme "ermhneia" gia leksiko

auto 8a mporouse va givetai sto pavw sxnma, stadiaka, kai av mporoume
va broume kapoiov glwssologo klp...
IDEA! Na milousame me kapoiov filologo se eva sxoleio kai va to edive
ergasia stous ma8ntes tou! Apo 100 le3eis o ma8ntns p.x. kai fusika
va kavoume kai emeis. Av gvwrizete kapoio filologo pou va eivai uper
tou ELLAK 8a mporousame va er8oume se epafn kai va tou poume tnv
idea.

>   c) na baloyme ksenoglwsso oro (agglika mono?) gia allo leksiko

Ki auto 8a mporouse p.x. va givei se suvergasia me kapoio
frovtistnrio...

>   Tha eixe nohma kapoios poy pernei lekseis na mporei na kanei
>   panw apo mia doyleia? (oxi ypoxrewtika, bebaia).

Nai alla eivai ka8ara e8elovtiko autoxwsimo evvoeitai :-)
Av kai pisteuw oti o e8elovtismos stnv Ellada pnre ta pavw tou
pleov :-)

Kwstas

πλοήγηση μηνυμάτων