ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: workshop 2?

On Σαβ 28 Αυγ 2004 03:23, Dimitris Glezos wrote:
> Συμφωνώ..
>
> Κώστα, μια και εσύ ξέρεις καλύτερα, μπορείς να κάνεις μια αρχική
> λίστα με το τι χρειάζεται να κάνουμε με σειρά προτεραιότητας ώστε
> να έχουμε κάποιο πρόχειρο roadmap?

Ξέρω καλύτερα, ε? Να ένας ευγενικός τρόπος να χώσεις κάποιον :-)

Οκ, θα ετοιμάσω μια λίστα με tasks που μπορούμε να κάνουμε είτε
καινούρια είτε να συνεχίσουμε tasks από το 1ο workshop και θα τη
στείλω στη λίστα.

Νομίζω ότι πλέον είναι αναγκαίο να ετοιμάσουμε και ένα site που να
πληροί τις ανάγκες ενός workshop, θα συμμαζέψω και ό,τι είπαμε γι'
αυτό και θα τα στείλω κι αυτά.

Κώστας